2010-03-14

Box for trash

Ik heb de volgende doos gemaakt tijdens een cursus kartonnage. Deze keer betreft het geen kant en klare doos. Ik ben vertrokken van enkele vellen plat karton. Alle zijden van de onderverdelingen bestaan uit 2 lagen karton die elk met een verschillende kleur papier bekleed werden (zwart/beige).    
De doos komt goed van pas om kleine prullen in op te bergen.
Zo zie je maar dat een hobby ook nuttig kan zijn om opbergproblemen aan te pakken.




I made the following box during a workshop. In this case it doesn't concern a ready-made box. I started with a few sheets of flat cardboard. All sides of the compartments consist of 2 pieces of cardboard, each covered with a different colour of paper (black/beige).
There is a lot of space in the box for all sorts of trash.
As you can see, a hobby can be very useful to approach storage problems.



5 comments:

  1. wauw Anneke, ik had deze vorm al eens gezien, maar zelf nog nooit geprobeerd. Nou zoals de duitsers zeggen "hut ab" geweldig meid, dat heb je prachtig gedaan, echt mijn komplimenten, het is een juweeltje. Fijne zondag nog en groeten van mij, janine

    ReplyDelete
  2. Mooi! Ik vind de dozen van Hilde nogal kitcherig, maar die van jou is heel mooi uitgevallen, sober en met een prachtig kleurgebruik.

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige doos Anneke. Zo'n type heb ik nog nooit gemaakt en nu ik de jouwe zie begint het dozenvirus zich te roeren in m'n binnenste... Kunnen de bakjes er uit of zitten die vast?

    ReplyDelete
  4. Tante,
    Ik zie hier echt wel een aantal pareltjes van werkjes passeren! Fijn dat ik langs deze weg je werkjes kan volgen! Ik weet alvast waar ik moet zijn voor leuke ideetjes!

    Groetjes,

    Leen.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!