2010-09-29

Zinnia

Dit eenvoudige kaartje gemaakt volgens een resist techniek. Uitleg hierover is te vinden op de site van Art Journey, bij techniekenrubriek 1, onder "ghosten".
Ineens ook maar dezelfde kleuren gebruikt als bij het voorbeeld, ik vond ze namelijk wel iets hebben :) 

I used a resist technique to make this simple card.
There is a tutorial on this technique on the Art Journey site, see "Techniekenrubriek 1", ghosten.
I chose the same colors as the ones used in the example, after all they are my favourites :) 

 Stamp: Hero Arts "Zinnia Bloom"
Inkpads: Color Box "Frost White", Color Box Queue 

11 comments:

  1. Een "eenvoudig" kaartje, maar erg leuk! Soms heeft een kaartje niet meer nodig!

    ReplyDelete
  2. heel erg mooi, ik ga ook aan de slag, dozen zijn af dus jeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;))

    ReplyDelete
  3. Wat is dit geweldig mooi!
    Prachtige kleuren!!!
    groetjes

    ReplyDelete
  4. wat mooi,die kleuren geweldig!!
    jij kan echt elke techniek de baas!!
    Fijne avond,Jolanda

    ReplyDelete
  5. WEll, I can see why these are your favorites...you do them so well in the blending and all....but I have to tell you...this new blog color is soon becoming my "new" favorite color....so many color,,,,soooo little time:)

    ReplyDelete
  6. JAHA blauw en groen ook vaak mijn favorieten . Mooi hoor

    ReplyDelete
  7. Eenvoudig kan zo mooi zijn, dat bewijs je weer met dit prachtige kaartje!

    ReplyDelete
  8. Eigenlijk heb je niet veel materiaal nodig voor deze techniek maar het resultaat is buitengewoon knap!! Dat bewijst jouw mooi kaartje Anneke.
    Groetjes

    ReplyDelete
  9. Helemaal mijn kleuren!
    Echt weer een mooi kaartje!

    ReplyDelete
  10. Erg mooi Anneke! Net meteen even op de Art Journey blog gekeken voor de techniek en dat ga ik zeker een keertje uitproberen voor een achtergrondje ofzo! Nu alleen eerst nog maar frosty white inkt kopen...want die heb ik nog niet...

    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!