2010-12-09

Thank You Card

Dit prachtige kaartje kreeg ik van Dymphie deze week, als dank voor het 'gastblogger' zijn bij "Deze is ook leuk". Er komt maar geen einde aan de bedankjes hiervoor, heel leuk natuurlijk!

I received this stunning card from Dymphie yesterday, to thank me for my 'guest blogging' at her creative blog "Deze is ook leuk". It's the fourth 'thank you card' already, lucky me :)   

Gemaakt volgens het principe van een 'flagbook', heel origineel voor een kaart vind ik!

Made like a flagbook, what a clever idea!

 Crackle Paint

Het kaartje is mooi tot en met de achterkant!

Even the backside is beautiful.

Thanks Dymphie!!!

7 comments:

  1. he, hee HEE, die ken ik, hij is geweldig he?

    ReplyDelete
  2. graag gedaan! dit is wel de laatste ;D

    ReplyDelete
  3. en dank je wel voor dit bericht, ik bloos er van :)

    ReplyDelete
  4. Zo'n mooi kaartje heb ik ook gekregen! :)

    ReplyDelete
  5. geniet er maar lekker van, het is een prachtig kaartje voor een prachtig creatieve dame!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!