2011-10-21

ATC Freebie

Op mijn 'blogronde' kwam ik deze schitterende ATC's tegen. Evelyn van "voor mij-voor jouw" maakte ze en geeft ze zomaar gratis weg! Ze zijn eigenlijk veel te mooi om gewoon als achtergrond te gebruiken. Daarom maakte ik er een kaart en label omheen :)


During my daily 'blog hop' I spotted these gorgeous ATC's. Evelyn from the Dutch  "voor mij-voor jouw" blog made them and offers them for free on her blog. They are way to nice to use only as backgrounds so I made a card and tag and put one of the ATC's as an eye catcher in the middle.



Groen papier van Basic Grey bestempeld met Archival Ink #Coffee.
Accenten aangebracht op de takjes met een witte pen. De bloem maakte ik van een bestaande bloem (Prima Flowers) en een gehaakt bloemetje uit mijn voorraad.



I stamped on green Basic Grey paper with Archival Ink #Coffee.
Put some accents on the branch on top with a white pen. The flower is a combination of a 'Prima Flower' and a crocheted flower out of my stash.



De witte cirkels op de ATC accentueerde ik met steekjes. De meisjes gestempeld op een stukje van een identieke ATC, uitgeponst en in de cirkels gekleefd. 


I made some stitches on the white circles to become a frame. I stamped the girls on a scrap from the same ATC, punched a circle out of the print and glued it in the 'frame'.


Nog eens dezelfde ATC gebruikt voor deze tag. De steekjes hier vervangen door streepjes gemaakt met een witte pen. Roosjes en lint zijn van Tim Holtz (Tim Holtz Trimmings). 


Used the same ATC again for this tag. Instead of stitches I used my white pen to put some details on the white circles. The ribbon and roses are Tim Holtz Trimmings.


Stamps
Hero Arts: Starbust Lace S5317, It's Your Day A4981
Penny Black: Winter Bough 3508K
Crafty Individuals: CI-174 (girls)

Paper: Basic Grey
Archival Ink: Coffee
POSCA pen #White
Scrappers Floss #White


ATC freebie: click (see downloads)
Bedankt/Thanks Evelyn ♥

17 comments:

  1. Anneke, ik ben haast sprakeloos van al jouw mooie dingen. Super kaartjes/tags, ook vandaag weer. Leuk het draadje om de brad!

    ReplyDelete
  2. De kaart en de tag vormen samen een mooi geheel. De accentjes met de witte pen vind ik een mooie meerwaarde en die doily stempel (die wiiiiiiil ik ooooook) is prachtig!
    Liefs,
    Nora

    ReplyDelete
  3. je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt. Prachtig gebruik van Evelyn's achtergrond op je label en kaart, stoffen bloemetjes, kopspeld, touwtjes, paperclips, zo leuk. Ik zie ook nog je eigengemaakte kleibloemetjes en hartjes en leuk gerimpeld lint als versiering. Teveel om op te noemen en alles zo passend bij elkaar. Superwerk!

    ReplyDelete
  4. okee, het is leuk basismateriaal, die download-atctjes van mij, maar jij weet er ware kunstwerkjes mee te creëren.
    Petje af (als ik een petje had...)
    En geen dank, jij bent voor mij ook een bron van inspiratie.
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  5. Super leuk, wat heb jij een inspiratie gekregen door de ATC's allebei hartstikke leuk gemaakt.
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  6. Gorgeous cards! Love what you did with her ATC´s...thanks for the link too...I like her blog:)

    ReplyDelete
  7. These are absolutely stunning! I love every little detail - the stitching, the flower, the way you've used the twine, the little moulded paper rose, the beautiful white accents. So inspiring! Thanks for sharing, and have a wonderful weekend. :)

    ReplyDelete
  8. WOW WOW WOW Anneke I love your card and your tag, so beautiful.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  9. ohoh, wat is het weer mooi, beide werkjes hoor, die atc's maar jou kaart en label, zijn zo mooi. ohoho, wat is dit genieten!!

    ReplyDelete
  10. Echt mooie ATCs, en je wist ze nog eens perfect tot hun recht te laten komen op je kaart en label. Schitterend! Harmonieus geheel. Extra "Anneke" details, zoals de steekjes, speldjes en touwtjes. Mooi, mooi, mooi!!!!

    ReplyDelete
  11. WOW wat een kleuren, details... alles klopt, gewoon geweldig, volgens mij wordt je met de dag beter...

    ReplyDelete
  12. Je het er weer schitterende kunstwerkjes van gemaakt Anneke!
    Echt een feestje om naar te kijken!

    ReplyDelete
  13. So moody and romantic. Really lovely. xox Corrine

    ReplyDelete
  14. Prachtige kaart en Label Anneke!! Leuke kleuren en details heb je gebruikt!!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  15. Wauw, wat is dit mooi, Anneke! Prachtige kleuren! Die doilies op de achtergrond zijn echt geweldig op deze kaart! De witte stipjes maken het helemaal af!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  16. Gorgeous work. I'm your 200th follower - just found you!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!