2012-01-07

Washi Tape

De voorbije week mijn voorraad washi tape aangevuld. Een dankbaar product om snel wat kaartjes mee te maken. De masking tape gecombineerd met de bloemetjes uit deze blogpost.

Last week I bought some more washi tape. A great product to use on quick & easy cards. I combined the masking tape with the flowers out of this blogpost.

Stamp: Art Journey 'Gorgeous Kids'



 Stamp: Darkroom Door 'String Sentiments'


 Stamp: Darkroom Door 'Full Bloom Vol 1'


 :)

  Rijtjes tape gekleefd op een stukje papier en daar hartjes uit geponst. 

Adhered strips of tape on a piece of paper and punched hearts out of it.

Leuke restjes :)

Nice leftovers :)


24 comments:

  1. Wondertape!!! Wat een prachtkaartjes zijn het geworden, met maar enkele (wel hele mooie) ingrediënten. Wow!!

    ReplyDelete
  2. Superleuke kaartjes! En meteen weer wat ideeën voor mijn Tapey Thursdays! ;)

    ReplyDelete
  3. Ja hoor hé, zit je mij even lekker te maken op de vroege zaterdagmorgen met je mooie voorraad washi tape :-)
    Super mooie, en idd eenvoudig te maken, kaartjes, vooral die met de hartjes en koordjes!!

    ReplyDelete
  4. Ik heb het al eens eerder gezegd, en zeg het nog eens. Jij moest een hobbyboek maken. Waar zijn de uitgevers... Kijk eens hier zou ik zeggen. Geweldig Anneke, je moet er maar opkomen. Nu moet ik eerst eens gaan googlen wat dat voor een tape is want ik ken het niet. Fijn weekend.

    ReplyDelete
  5. Geweldig die eenvoud, maar wat een effect! Super weer!
    Groetjes Cornelie

    ReplyDelete
  6. Via via heb ik je blog ontdekt, en ben ik volger geworden. Bedankt voor deze geweldige inspiratie, ik heb al een hoop ideetjes opgedaan!

    ReplyDelete
  7. Jou trukendoos is eindeloos zo te zien...waar haal je de ideeën vandaan Anneke!
    Wat gaaf!!!Vooral die kaart met hartjes en koordjes...

    ReplyDelete
  8. Prachtig....hoe mooi eenvoud soms kan zijn!!

    ReplyDelete
  9. Wat een schitterende creaties, Anneke!

    ReplyDelete
  10. Prachtig Anneke en een goed idee.

    ReplyDelete
  11. Heeel heeel heeel gaaaaaf!

    Bedankt voor al je blogbezoeken het voorbije jaar, Anneke. Ik voel me elke keer vereerd, wanneer je een reactie schrijft, dank je!

    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  12. Wat ziet dat er moooooi uit!!! Hoe kom je op het idee, zo leuk!

    ReplyDelete
  13. Oh, ik hou van simpel, dit tape helpt daar heel erg bij, zie ik, prachtige kaarten geworden, Anneke, je krijgt weer een vat vol inspiratie zie ik!

    ReplyDelete
  14. Erg leuk!
    heb ook onlangs wat rolletjes besteld, is veelzijdig spul dat washi tape!
    (overigens wel prijzig:-(

    ReplyDelete
  15. Bellissime idee :-)
    ho giusto qualche rotolino di nastro , Complimenti Mary

    ReplyDelete
  16. Mooi, wat een ijver! Ik heb ook 2 rolletjes en ben er heel erg zuinig op.

    ReplyDelete
  17. Superleuke kaarten zijn het geworden Anneke!! Leuk idee om het tape zo te gebruiken!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  18. Wonderful ideas, i love it!
    Have a nice day, Sabine

    ReplyDelete
  19. Wat zijn ze leuk, Anneke!! Mooie bloemen en met zulke gezellige washi-tape! Super!!
    Groetjes en fijne dag!
    Wendy

    ReplyDelete
  20. ben het helemaal met m'n voorgangers eens, wondertape dat is 't wanneer jij het gebruikt.
    er liggen hier 'tig rolletjes gekleurd plastic- en washitape al tijden op ideeën te wachten, dank je wel :)

    ReplyDelete
  21. Could there be a wash we don't love - I don't think so and combined with your ribbon flowers, these cards just sing. xox Corrine

    ReplyDelete
  22. Hoy Anneke,
    Heel erg bedankt voor de mooie verjaardagskaart die ik van jou heb gekregen! Heel lief van jou!

    B.t.w. Waar koop jij deze prachtige tape a.u.b.?

    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.

    ReplyDelete
  23. What great ideas! Thanks for posting these!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!