2012-03-31

Dankjewel Dymphie!!!

 Speciaal vandaag wil ik Dymphie heel hartelijk bedanken voor ALLES wat ze voor "Deze is ook leuk" gedaan heeft. Dankzij Dymphie is deze creatieve linkenblog een waar succes geworden waar velen (héél velen) graag kwamen naar kijken!


Waarom vandaag?

 Especially today I want to say thank you to Dymphie of the Dutch creative blog "Deze is ook leuk" for her unfailing dedication to that blog. Thanks to Dymphie this blog became a real success!


Why today?
Because today the last post of this blog is online.
  Click

Ik maakte een 'dankjewel slinger' in een doosje voor Dymphie. Het doosje is een gealtered luciferdoosje. Niet zo'n heel kleintje maar een uit de kluiten gewassen doos van 12 op 6,5 cm.

I made a 'thank you garland' in a box for Dymphie. The box is an altered matchbox. Size app 5 x 2,5".

De vogel heb ik uitgestanst uit Sticky-Back Canvas (Ranger) en bewerkt met Distress Inkten.

The bird is punched out of Sticky-Back Canvas (Ranger) and colored with Distress Ink.

Touwtje, kraaltje, hartje....

Some cord, a bead, a heart.....

Het doosje is bekleed met washi tape. Dit geeft meteen ook wat stevigheid aan de doos.

I decorated the matchbox with washi tape. Thanks to the tape the box became much more solid.

Leuke postzegeltape toch?

Cute stamp tape, isn't it?

Voor de slinger eerst washi tape gekleefd op een stuk papier en daarna bloemen uitgeponst.

For the garland I stuck washi tape on scraps of paper and punched flowers out of this paper.

Gaatjes gemaakt in de bloemen en deze met naturelkleurig touw verbonden.

I made holes in the flowers and joined them with natural-colored cord.

Mijn zelf gegutste alfabet gebruikt.

Used my hand carved alphabet for the garland.

DANKJEWEL DYMPHIE!!!
Ik ben heel blij dat ik een tijd deel uit mocht maken van het diol team ♥
Geniet van de vrijgekomen tijd!

THANK YOU SO MUCH DYMPHIE!!!
I'm thankful you gave me the opportunity to join the diol team for a while ♥
Enjoy your extra leisure time!


29 comments:

  1. Een schitterend aandenken voor Dymphie!

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldige tape (vooral die met die postzegels, leuke kleurtjes....mag ik zo brutaal zijn....waar heb je die vandaan...??) en wat een mooie dingen heb je er mee gemaakt, mooi gebaar!!

    ReplyDelete
  3. Ik vind het geweldig leuk en mooi zeg! Wat is dat washitape gaaf en wat een supereffect. De bloemenketting is super en wat knap joh die letters! Supergaaf gedaan en wat heb je het mooi op de foto gezet. Echt een feestje om naar te kijken.
    Groetjes, Jose

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig doosje Anneke!

    ReplyDelete
  5. Wat een supergaaf cadeautje zeg!!!

    ReplyDelete
  6. Amazing present, love all details and colors.
    Wish you a nice weekend,
    Anja

    ReplyDelete
  7. Schitterend en origineel cadeau, Anneke!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke ketting Anneke. Is ook heel leuk om op scrap of kaart te verwerken.
    groetjes Monique

    ReplyDelete
  9. I love your matchbox, that bird is so sweet :o) x

    ReplyDelete
  10. Ja ik schrok wel even vandaag maar mijn bedankje staat ook al klasr, er ging net even iets voor ;)) maare terecht hoor Anneke, trecht prachtig mooi bedankje, wat zal ze er blij mee zijn, het is zo bijzonder mooi!!! Hut ab ;))

    ReplyDelete
  11. Oh, Anneke, ja ik schrok ook, maar t is ook wel erg logisch dat er ooit een eind aankomt..!

    Prachtig bedankje heb je gemaakt, dat krijgt vast een ereplaatsje!

    ReplyDelete
  12. Schattig!
    Echt een prachtig bedankje voor veel blogplezier!!!

    ReplyDelete
  13. super schattig!
    die extra brede washitape ziet er bijzonder uit.
    een leuk bedankje maar wij zullen moeten afkicken van het bekijken van deze blog.

    ReplyDelete
  14. wat prachtig dit doosje! en wat een geweldig mooie
    washi tape!! erg jammer dat "deze is ook leuk" stopt..

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  15. dank je wel voor je lieve woorden, wat heb je een prachtig doosje gemaakt ♡ en, ik blijf het maar roepen, zonder alle hulp van jullie was het echt niet zo'n succes geworden!
    (zelf een alfabet gutsen, misschien ooit...)

    ReplyDelete
  16. Wauw wat leuk! Dit ontzettend leuke idee ga ik ook eens gebruiken,
    natuurlijk wel met mijn eigen interpretatie.
    Groet van Anna

    ReplyDelete
  17. allereerst: wat een prachtig zelf gegutst alfabet heb je gemaakt!!
    En wat een lief doosje, prachtig en wat een leuke slinger heb je erin gemaakt, dat zal zeer gewaardeerd worden door Dymphie. Wat een lief gebaar!

    ReplyDelete
  18. Wat een prachtig cadeau voor Dymphie! Geweldig wat je allemaal maakt met washitape! Heb pas ook een paar rolletjes aangeschaft.... Dank je vor de inspiratie!

    ReplyDelete
  19. Wat een prachtig dankjewelkado. Ze heeft het verdiend. Lief van je. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  20. wat een leuk bedacht en fraai gemaakt kadootje.
    je postzegeltape is ook geweldig.
    en jij ook bedankt voor de leuke links...
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  21. Een schattig doosje en leuke slinger Dymphke mag weer gelukkig zijn hé!

    ReplyDelete
  22. I love this-the bird's fabulous!

    ReplyDelete
  23. Heel leuk!! En wat beschrijf je het allemaal duidelijk. Dat postzegeltape..ow..wat leuk zeg!!

    ReplyDelete
  24. Wat ontzettend jammer dat DIOL ermee stopt, ik had het nog niet gelezen. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt als bedankje! (en ook ik ben erg nieuwsgierig waar je dat gave postzegel tape vandaan hebt!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verkrijgbaar bij
      een nieuw avontuur
      Helaas tijdelijk uitverocht daar.

      Delete
    2. Oh maar ik zie evengoed een hoop andere leuke dingen daar op de website! :) Bedankt voor de link (al denkt mijn man daar anders over ;)).

      Delete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!