2012-08-15

Cards and Tins 10


Deze week koos ik een blikken doosje met strandthema voor mijn 'Cards and Tins' reeks.

This week I've chosen a tin with a summery image on top for my 'Cards and Tins' series.

De daken van de strandhuisjes deden me aan chevrons denken. Verder zie ik nog strepen, veel tinten blauw en een paar rode accenten.

The roofs of the beach cabins remind me of chevrons. I see  stripes, several shades of blue and a few red accents as well.

De chevrons gesponsd met verschillende kleuren Distress Inkt en een mask van Studio Calico. Dit was niet groot genoeg voor een 15 x 15 kaart, dus het kleurstrookje bracht uitkomst.

I sponged the chevrons with Distress Ink and a Studio Calico Mask. The mask wasn't big enough to cover a 6 x 6 card, that's why I added the paint chip. 

De stempel afgedrukt met Distress Inkt 'Iced Spruce'. De afdruk verder ingekleurd met Distress Inkt en Markers. 

I stamped the beach cabins with Distress Ink 'Iced Spruce'. Did the coloring with Distress Ink and Markers.

2 splitpennen (Tilda) doen hier dienst als windmolentje.

2 brads (Tilda) used as pinwheels here.

Stamp Darkroom Door: Seaside Vol2

Ondertussen staat de teller al op 10 kaartjes. De foto's zijn aanklikbaar.

I made 10 cards for this series already. The thumbnails are clickable.


19 comments:

  1. Super mooi , zo zomers !!!! Heerlijk om naar te kijken ...
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  2. Hij is heel leuk.
    En die andere kaarten ook die je heb gemaakt van het blik.
    Mooi,
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige reeks is het aan het worden Anneke! Ik ben jaloers op je voorraad mooie blikken doosjes...!

    ReplyDelete
  4. Zoals altijd weer een geweldige kaart, maar vooral, wat heb je toch SUPERmooie blikjes, zo verschillend, kleurrijk, een schitterende verzameling! Groetjes joyce

    ReplyDelete
  5. wauw!! te gek weer Anneke!
    Gaaf!!
    jacqueline

    ReplyDelete
  6. Prachtig weer en wat een mooi blikje ook. Ze passen perfect bij elkaar.

    ReplyDelete
  7. Weer een super mooi tin & card setje!
    leuk doosje!

    ReplyDelete
  8. En jij ziet meteen chevrons in die dakjes, knap!
    Weer een erg mooie combinatie. Het verfstrookje gaat er prima bij!

    ReplyDelete
  9. Wat een geluk dat je mask niet groot genoeg was, jouw oplossing maakt de kaart nog boeiender. Chevrons en dakjes een schitterende vondst! Mooie distress tinten en de toets van rood een schot in de roos, euh nee een schot in de molen!!!

    ReplyDelete
  10. Ik zat al te denken dat je dat chevronmotief met die eigengemaakte stempel had gedaan, t leek me een flink gedoe (die stempel is niet zo groot toch? maar dit is dus toch weer wat anders!

    Erg leuk geworden, zo alles met elkaar gecombineerd..! De tropische temperaturen hier onderstrepen het zomergevoel ☺☺
    Mooi (blik is ook erg mooi, ken ik helemaal niet!)

    ReplyDelete
  11. dit kon niet beter, wat een mooie "verbeelding" van je blikje, prachtig Anneke!!

    ReplyDelete
  12. Wauw...weer een super mooi stel!!

    ReplyDelete
  13. Het wordt echt een mooie serie zeg! Dit kaartje is ook weer erg leuk! Gaaf die 'parasolletjes'

    ReplyDelete
  14. echte zomer-en-zee-kleuren, en een grappig rood accentje.
    mooi geworden! en wat een leuke blikjes heb je toch...
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  15. Ik zag die Tilda prikkers en dacht aan heerlijke lollies die ik als kind ooit eens kreeg.Zo zie je dat ieder het op zijn manier beleefd ! Ben benieuwd wat je volgende blikje wordt. Hoeveel heb je er eigenlijk ?

    ReplyDelete
  16. Wat een mooie zaken maak je toch Anneke, ik sta telkens versteld van je nieuwe creaties en vindingrijkheid, steeds eenvoudig maar zo vernieuwend ik vind je een groot talent!!!Chapeau!!!

    groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  17. En ze zij alle 10 even prachtig!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  18. Weer een heel origineel kaartje geworden Anneke. Prachtig en heel leuk met die chevronstempel.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  19. Wat wordt het toch een mooie serie Anneke.. Stuk voor stuk allemaal juweeltjes..

    gr. Dianne

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!