2012-08-19

Etched Flowers

Vandaag heb ik weer iets afgestreept van mijn lange lijst met dingen die ik wil maken/uitproberen. Ik maakte een veelkleurig stempelkussen met ecoline inkt. In een wip klaar en je kan er mooie afdrukjes mee maken. 

My to do list is slightly getting shorter. I made a stamping pad with ecoline ink today. It only takes a minute and it's fun stamping with this home made multicolored pad!

 Een oud Versamark inktkussen gevuld met 8 kleurtjes naar een idee van stampingmathilda 

Used an old Versamark inkpad and added 8 colors of ecoline ink. It's an idea by 

Twee kaarten gemaakt met deze afdrukjes. De achtergrond van dit kaartje is gesprayed met verdunde ecoline.

I made 2 cards with the prints. For this card I colored the background with ecoline ink too.

Toevallig zijn deze stempels net zo groot als het stempelkussen. Vandaar het leuke hokjeseffect.

The size of these stamps is the same as the size of the Versamark inkpad. This creates a nice pattern.  

Gekleurde clips en een tekst, meer heb ik niet toegevoegd.

Just added some colored paperclips and a quote to finish it off.

En nog een witte uitvoering.

A white version.

Stamp Darkroom Door: Etched Flowers

En terwijl ik toch bezig was nog wat bloemen gestempeld...

Stamped these flowers with the same inkpad...

...voor een toekomstig project.

...for a future project.

En terwijl de ecoline toch op tafel stond ook nog wat tissue papier gekleurd.

Colored this tissue paper with ecoline ink and a Mini Mister.

38 comments:

  1. Mooi, wat een kleurenpracht. Dit zal ik eens pinnen!

    ReplyDelete
  2. Mooi geworden je stempelkussen! De kaarten zijn prachtig; zo komen de kleuren wel heel mooi uit... En je bent echt heel fanatiek doorgegaan! Zeker een wat koelere kamer om in te stempelen gevonden? Om twee uur ben ik uit de mijne verdreven door de warmte.... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  3. Geweldig mooi!! Mijn vinkje staat nog, ik wilde ooit een big and juicy, maar dit idee is zo envoudig en mooi, ik wacht nog even tot mn stempelkussen ook wat uitputtingsverschijnselen gaat vertonen;-) maar nogmaals: helemaalprachtig

    ReplyDelete
  4. Wat een aktie Anneke, geweldig leuk en mooi. gaaf stempelkussen heb je gemaakt.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. heel mooi!
    fijn voor je dat jouw lijstje korter wordt, dat van mij word steeds langer (deze gaat er ook op!)
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  6. Wow Gorgeous results with your homemade stamp pad. Love the colours and all the art ! Warm Greetings, Shirleyx

    ReplyDelete
  7. I love that pad, how fun! I especially love those bright flowers!

    ReplyDelete
  8. Waw, weer heel mooi gedaan jullie vindingrijkheid kent geen grenzen (gelukkig) prachtige kleurtjes samengebracht op een uniek stempelkussen!!!Heel mooi hoor!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  9. Mooi resultaat Anneke! De kaarten zijn echt prachtig!
    Ik kijk al uit naar dat bloemenproject, ziet er veelbelovend uit.
    En nog een mooie voorraad gekleurd tissuepapier. Jij valt voorlopig nog niet stil :)

    ReplyDelete
  10. Dank je wel voor de link naar mijn stempelkussen :)

    ReplyDelete
  11. leuk geworden zeg!!!
    leuk idee!
    groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  12. Ziet er goed uit!!! Staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, dank je wel voor de reminder

    ReplyDelete
  13. wow dat ziet er prachtig uit, leuk idee om zelf een stempelkussen te maken!

    ReplyDelete
  14. Heel mooi effect zeg! Mooie kleuren ook.

    ReplyDelete
  15. Wat tof! Maar nu is het van jouw 'to-do lijstje' af, staat het er bij mij op... ;)

    ReplyDelete
  16. Wat een superidee zeg. Geeft echt een heel mooi effect!

    ReplyDelete
  17. WAANZINNIG!!! Waanzinnig idee, prachtige kleuren, prachtige kaarten!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  18. Wat een geweldig effecten Anneke, het resultaat is zo gevarieerd, kleurrijk
    en enorm mooi! Je bent steeds zo inventief bezig, heerlijk :-)

    Hartelijke groetjes, Alie

    ReplyDelete
  19. Gorgeous art! I really love the white version, the background almost looks like chalky paint behind those soft pastel flowers. When it comes to walls in a house I love chalky emulsions & I have been known to use matchpots in my art.

    ReplyDelete
  20. Wat een super leuk idee, leuk twee verschillende kaarten met dezelfde materialen en toch heel verschillend qua uitstraling, ben benieuwd wat je met de bloemetjes gaat doen!!

    ReplyDelete
  21. Heel leuk! Het proberen waard! Wat bedoel je eigenlijk met "tissue papier" ???

    ReplyDelete
  22. Wat een leuk idee! Dank je wel. Ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete
  23. wat een pracht uitvoering van Godelieve's stempelkussen heb jij gemaakt. Heerlijk kleurrijke bloemenkaarten, superdupermooi!

    ReplyDelete
  24. Beautiful, beautiful, beautiful :o)xx

    ReplyDelete
  25. oh wow.. that´s fabulous... looks so stylish ... gorgeous!

    ReplyDelete
  26. Wat zijn er toch altijd leuke technieken en ideeën bij jou te zien, geweldig!! Dit vind ik echt weer super, ziet er zo lekker zonnig uit!! Mooi!!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  27. Weer heel mooi!
    IK heb jaren geleden eens zo een regenboog stempelkussen gekocht, maar lang heb ik het niet kunnen gebruiken. De kleuren zijn allemaal in elkaar gevloeid. Hopelijk blijft dit langer...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  28. Lekker kleurrijk! Super mooie kaartjes heb je ermee gemaakt.

    ReplyDelete
  29. WOWOWO I'm excited, the whole exsamples is drop dead beautiful. Colors and flowers are amazing!
    Have a nice weekend,
    groetjes Anja

    ReplyDelete
  30. Ja, dit staat ook nog steeds op mijn to do lijstje, Godelieve had het zo inspirerend laten zien toen. Ik vind jouw creaties met het nieuwe stempelkussen werkelijk prachtig geworden, het lijkt alsof je een heel ingewikkelde techniek hebt gebruikt maar het is "gewoon" een ecolinestempelkussen ;) Práchtige kaarten Anneke!!

    ReplyDelete
  31. Wat een mooie kleurtjes allemaal ! Vindt het tissuepapier ook erg gaaf !

    ReplyDelete
  32. Wat zal het heerlijk zijn geweest om een hele dag te kunnen werken met 1 produkt om daarmee alle mogelijkheden te onderzoeken.. Je hebt in ieder geval prachtige resultaten gekregen !!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  33. Ik kijk met bewondering naar al dat moois.

    ReplyDelete
  34. Oh, wat een leuk idee!
    Mooie werkstukken heb je ermee gemaakt.

    ReplyDelete
  35. Wat prachtig, deze bloemenkaarten met dat ecolinestempelkussen. Ze zien er fantastisch uit. Wil dit zeker ook een keer uitproberen want de resultaten zijn geweldig. Super Anneke.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  36. Wat ziet het er allemaal mooi uit. Helemaal vrolijk van alle mooi kleurtjes.

    ReplyDelete
  37. Wat een geweldig idee dat stempelkussen en een heel leuk resultaat met dit soort stempels. Groet,joke

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!