2012-08-10

Tape #2

Weer een washi tape ideetje vandaag. Met tape heb je echt snel een kaartje klaar. Ideaal voor de zomer dus! Voor dit kaartje heb ik een spiraalbloem met 3 soorten tape omwikkeld. Ik maakte de bloem met een stans van Marianne Design maar je kan ook zelf een spiraalbloem knippen.
Een lesje washi tape bloemen maken vond ik hier.

Another tape idea today. Cards made with washi tape don't take a lot of time so tape is the perfect material for a summery card! I covered a spiral flower with 3 different colors of washi tape. I made the flower with one of the Marianne Design Creatables but you can perfectly make a spiral flower with your scissors. 
For a tutorial on washi tape flowers, click here 

Stamp Art Journey Gorgeous Kids

Tape: KadoCato



11 comments:

  1. Prachtig en origineel, zo met die bloem met die tape, heel mooie maar niks voor mij, alles waar kol op zit raakt in de war en daarna ik ook!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  2. Mooi zo'n rustige kaart! En leuke uitvoering van dit idee met de washitape-bloem. Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  3. Prachtig! wat een mooie details

    ReplyDelete
  4. Oh, heerlijk! Een simpele kaart maar toch erg speciaal!! Leuk idee met die bloem zo, en het 'Anneke' detail: het knoopje met draad, weer op een aparte manier! Erg leuk!

    ReplyDelete
  5. Jouw creaties horen werkelijk in een blad, Anneke. Weer een geweldige kaart!!!

    ReplyDelete
  6. wat een leuk idee!!
    groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  7. Super mooi! Merci voor het leuke idee ...

    ReplyDelete
  8. I enjoy your great fresh ideas ! wonderful!

    ReplyDelete
  9. Heel mooie kaart , ik ga dat bloemetje ook ééns proberen ! ben helemaal fan ;-)
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  10. Mooie kaart weer. Bedankt voor het lesje bloemen maken. Ga het zeker ook eens doen.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!