2012-08-29

Update en ...

Het fijne van bloggen is dat er af en toe leuke post in de brievenbus valt. Deze zomer was dat niet anders. Teveel om allemaal te tonen hier maar toch een kleine impressie.
Dit leuke stempeltje kreeg ik van Godelieve

A great thing about blogging is that -from time to time- I discover lovely mail in my letter box. Here is a small impression of what I received this summer.
This cute stamp is a gift by Godelieve. 


Tegenwoordig gaan mijn kaarten nu zo de deur uit :)

Nowadays I decorate the envelopes for my cards this way :)

Bij Regina won ik een give-away. Ik kreeg een leuk pakketje met onder andere deze hele mooie bestempelde wasknijpers.

I won a give-away at Regina's blog. She offered me a package full of lovely goodies including these awesome stamped clothespins.

Van Jolette kreeg ik een prachtig mini labelboekje.

 Jolette made this cute mini tag book.

En Janine viltte deze prachtige versiering voor me.

And Janine made this felt ornament for me.



Sproet verstuurt haar kaartjes in stijl! Prachtige enveloppe!

 Sproet sends her cards in style don't you think. 

En dan kreeg ik ook nog mooie kaartjes voor mijn verjaardag en een dikke envelop uit Nederland van Nannie. Daarover meer in het najaar...

I received a bunch of beautiful birthday cards too and an envelope from the Netherlands from Nannie. More about it this fall...

En ik mocht bij Hero Arts zomaar voor 50 dollar spulletjes uitkiezen omdat mijn krans er in de prijzen viel.
En kijk, hier staat toch wel 2 keer dezelfde vogel zeker? Niet zonder reden natuurlijk. Ik wil er namelijk eentje weggeven.
Voor de snelle beslissers deze keer. Vrijdagmorgen al ga ik de winnaar kiezen.
Gewoon een reactie achterlaten bij dit bericht!
Succes!

*de give away is afgelopen ondertussen, volgende keer beter*

I won a 50 dollar Hero Arts gift certificate. My flower wreath was one of the  fab 5 winners of the July Challenge at Hero Arts Blog. These are the goodies I picked. And look, there are 2 birds on the photo. On purpose of course!
Do you want to receive one of the bird stamps? Just leave a comment and on Friday morning I'll pick a winner.
Good luck!

*give away closed now, more luck next time*

67 comments:

  1. Wat een prachtige kadootjes allemaal. En wat heerlijk als je daar zo mee wordt verrast!!
    Ik ding graag mee voor die schitterende vogelstempel.

    ReplyDelete
  2. Leuk om die cadeautjes te ontvangen van (blog)vrienden. Nog gefeliciteerd met je prijs. Je krans zag er erg mooi uit (de kleuren vond ik ook erg mooi). De vogelstempel staat al een tijdje op mijn verlanglijstje.

    ReplyDelete
  3. O wauw wat heb je mooie post gekregen............enne die stempel van die vogel is top. Dus doe ik graag mee. Met die krans ben je een terechte winnaar. Veel plezier met alles wat je gekregen hebt.

    Groetjes Kiek

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zulke mooie dingen door de brievenbus te krijgen! Kan me voorstellen dat je daar heerlijk van genieten kan! En ook leuk dat je zo'n mooie hippe vogel weg wilt geven; ik doe graag mee... Die past bij zoveel verschillende creaties. Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  5. Tsjilp tsjilp.... Wat een schatje!? Houdt ie van vliegen? Nee, gekheid! Zie ik wel mn enveloppe, kan ik me niet eens herinneren wat ik erin deed..(de envelop herinnner ik me ook bijna niet, ik word sleets-huize avondrood: here I come ;-) ) je bent in elk geval verwend!

    ReplyDelete
  6. Je be nt inderdaad lekker verwend!bedankt dat wij via jou blog mee mogen genieten van al je creativiteit! En naar dat schitterende vogeltje wil ik wel meedingen!

    ReplyDelete
  7. Wat een geweldige give aways en kadootjes heb je ontvangen. Super dat is genieten geblazen. je vogelstempel vind ik prachtig dus hij mag heel graag bij mij in de bus vallen.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  8. Wat heb je mooie cadeautjes gekregen, je stempels zijn allemaal prachtig en dat vogeltje....een schatje.
    groetjes Yvonne.

    ReplyDelete
  9. You received wonderful hand created gifts and indeed that envelope is in style ! Your package from Hero Arts looks awesome, and the funky bird is a beauty. Have fun & warm greetings, Shirleyx

    ReplyDelete
  10. wat een mooie spullen allemaal! het vogeltje is schattig dus doe
    ik graag mee.

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  11. prachtige spulletjes heb je gekrgen
    en die vogelstempel is super mooi.

    ReplyDelete
  12. Wat ben jij een gelukzak, zoveel moois in je brievenbus, en was je jarig!! Van harte gefeliciteerd dan!! Je vogel stempeltje is prachtig, zeker eentje van de nieuwe serie want dit zag ik nog nergens, heel mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  13. leuk om zoveel moois te krijgen.........dat vogeltje mag zo mijn richting vliegen...grtjes Lindy

    ReplyDelete
  14. Wat veel post! Ogen-snoeperij! Veel plezier met het genieten van en werken met je nieuwe spulletjes! Groetjes joyce

    ReplyDelete
  15. Wat een heerlijke post allemaal! Geniet ervan!

    ReplyDelete
  16. Wat een heerlijke verwennerij en wat lief dat je een tweede stempel uitzocht om weg te geven

    ReplyDelete
  17. Wat ben ik blij dat jij de winnaar was met je krans; dit was echt terecht.
    Cadeautjes krijgen is superleuk en meedelen met je bloggers is supertof.
    Een 'stempel' give away daar zeg ik geen neen tegen.

    ReplyDelete
  18. Wat werd je heerlijk verwend.
    En het leuke pakket van Hero Arts heb je dik verdiend met je prachtige krans!!
    En bovendien vind ik het zo lief van je om iemand gelukkig te maken met zo'n prachtige stempel.

    ReplyDelete
  19. Ohhh...wat be jij heerlijk verwend deze zomer, en wat een lief gebaar dat je een extra stempel hebt uitgekozen om er één van weg te geven!!

    ReplyDelete
  20. Ik heb je blog pas net ontdekt. Wat een prachtige dingen maak je!

    ReplyDelete
  21. Het geluk heeft zich in kleine dingen in je brievenbus laten vallen de voorbije zomer...
    Wat moet een mens soms nog meer hebben...
    Ik ding graag mee voor de stempel.

    ReplyDelete
  22. Wat leuk om zoveel cadeautjes te krijgen en wat heb je een mooie stempels uitgezocht. Het vogeltje is prachtig en de tekststempel die ik erachter zie ook. Toevallig was ik vorige week in Deventer, daar hebben ze een hele winkel vol stempels. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten en wij genieten vast mee met de resultaten.
    Groet,Joke

    ReplyDelete
  23. Je hebt echt prachtige spulletjes uitgekozen !! en die verwennerij via de post ... heerlijk !
    Ik wil graag een kansje wagen voor die mooie stempel ;-)
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  24. Happy Birthday Anneke, what lovely gifts. Your Hero Arts goodies look great and the bird stamp is lovely! Elaine x

    ReplyDelete
  25. Wat een leuke verwen dingen heb je gekregen. En leuk om voor 50 euro te shoppen bij Hero Arts. De krans die je had gemaakt was ook super.
    Het vogeltje mag best naar Nederland vliegen, of is dat te ver voor hem/haar?
    groetjes Monique

    ReplyDelete
  26. Wat leuk om de vakantie deze mooie dingen te krijgen, ik volg je al een poosje je maakt mooie dingen, verdiende prijs dus.

    ReplyDelete
  27. Wat een verwennerij Anneke! De bovenste tekststempel vind ik echt te gek, wat een goed kado zeg!

    Groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  28. Zo wat een prachtige spullen heb je uitgezocht. Echt genieten! Daar kun je weer prachtige dingen meemaken! Voor die leuke vogelstempel wil ik graag een kansje wagen! Lief om iets te willen delen!
    Groetjes mariette

    ReplyDelete
  29. Wat ziet het er allemaal mooi uit. En dan geef je zomaar die prachtige vogel stempel weg. Van mij mag hij naar naar mij komen vliegen :-)

    ReplyDelete
  30. Wat een feest in je brievenbus! Dat is echt elke keer weer volop genieten. En wat een heerlijkheid om zoveel uit te mogen kiezen! Ik doe heel graag mee met deze kans op deze geweldig leuke vogelstempel! Super dat je dat doet!

    ReplyDelete
  31. Owww wat een geweldige cadeautjes allemaal! En dat vogeltje mag wel mijn kant op springen hoor :)

    ReplyDelete
  32. Fijn dat er ook nog brievenbuspost bestaat en wat een toffe dingen heb je uitgezocht voor je winnende kransprijs! Daar worden vast weer mooie dingen mee gemaakt. Overigens denk ik dat dat de kracht is van jouw blog: je maakt niet alleen mooi, maar zet het ook nog prachtig op de foto! Het is leuk om jou te volgen! En mocht je de vogel laten uitvliegen, dan is er in mijn nestje nog wel een plekje vrij! :)

    ReplyDelete
  33. wat aardig om jouw blogvolgers te laten delen in jouw prijs! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  34. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen van je blogvriendinnen! Zoooooo aardig van je dat je dit schattige vogeltje gaat verloten.

    ReplyDelete
  35. Valt mij oog toch nog net op tijd op jouw prachtig ontvangen spulletjes. Wat leuk, als je zulke lieve post ontvangt. Toen je de krans liet zien, zei ik direct, dat je daarmee in de prijzen zou vallen. Ontzettend gaaf, dat je gewonnen hebt!
    En zo aardig dat je wilt delen. Heel heel graag waag ik ook een kans (-:
    In verband met een niet optimale internetverbinding reageer ik even anoniem...
    hartelijke groet,
    Judith
    judith-creatief.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Een terechte keuze van Hero Arts en daar hoort een verdiend kado bij. Leuk bedacht en heel mooi gemaakt. Wat lief dat je met een deel van jouw kado een ander wilt verwennen en dan ook nog zo'n lief vogeltje.

    ReplyDelete
  37. Wat lief dat je 1 van ons laat meedelen met jouw prijs! Leuker vind ik het voor jou dat jouw werk aan de krans in de prijzen viel,gefeliciteerd ! Het vogeltje op de stempel doet me een beetje denken aan de tekeningen van Fiep Westendorp bij Jip & Janneke en ook ik wil graag meedingen....

    ReplyDelete
  38. Geweldig al die mooie dingen die je hebt gekregen! Leuke post! Ook je cadeau van Hero Arts is helemaal geweldig! Je bent zeker verwend! Lief dat je met anderen wilt delen!

    ReplyDelete
  39. That is *so* sweet that you got an extra stamp for one of us! I'm in the US, though, so I might not be egilible. But I thought I might comment in case I was! :)

    ReplyDelete
  40. Wat een bofferd ben jij, dat je zulke leuke dingen uit mocht kiezen.
    De stempels zijn geweldig. En wat ontzettend aardig, dat je er dan twee uitkiest om daarvan eentje weg te geven.
    Het zou mooi zijn, als het vogeltje deze kant op kwam vliegen.
    Groetjes, Maaike

    ReplyDelete
  41. Wat een mooie verrassingen allemaal. Jouw zomer kan vast niet meer stuk!

    ReplyDelete
  42. gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke dingen heb je gekregen.
    mijn oog viel direct op het vogeltjesstempel en toen las ik ook nog dat je die wilde weggeven.....nou, dan wil ik graag een kansje wagen!
    fijne dag nog! groetjes, Evelyn

    ReplyDelete
  43. JJJAAAAA.....................ik had al op de site gekeken toen je vertelde dat je de prijs had gewonnen. En mijn oog werd direct getrokken naar de vogelstempel, als ik die nou toch zou kunnen winnen................ik doe graag mee Anneke. X

    ReplyDelete
  44. Wat een geluksvogel ben jij zeg! Jij ontvangt leuke post! Ja, die vogel... Wat is ie gaaf! Ik waag een gokje, al ben ik eigenlijk een dag te vroeg voor cadeautjes.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  45. Leuke spullen heb je gekregen...
    En wat leuk dat je een stempel wilt delen.
    Ik doe graag mee
    Marie-Anne

    ReplyDelete
  46. wow wat een reacties heb je al! Maar wie wil nu niet zo'n mooi stempel?!
    Maar je hebt leuke dingen ontvangen allemaal, die wasknijpers vond ik ook erg leuk gedaan!

    ReplyDelete
  47. Your blog is one I read daily, so inspiring. I have never commented before but wanted to share how enjoyable and far reaching your art is.

    ReplyDelete
  48. Wat ben jij heerlijk verwend! Dat vogeltje zou ik best willen hebben....

    ReplyDelete
  49. I love that bird stamp and a really love your blog! Thanks for the english, I appreciate the translation.

    ReplyDelete
  50. Oh leuke materialen, maar jij hebt wel genoeg inspiratie. En een super leuk vogeltje. Het wil wegvliegen ik zie het ;-)

    ReplyDelete
  51. What a great "haul" of goodies! I'm especially fascinated by the colors of the mini tag book, wondering just what was used to create it.

    ReplyDelete
  52. Jij bent echt verwend de laatste tijd! Leuk hoor, al die gezellige post. En dan wil je nu één van ons gaan verwennen?! Wat een lief idee. Ben benieuwd wie de gelukkige is...
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  53. Wat een leuke dingen allemaal, en voor zo'n leuke vogel wil ik wel een kansje wagen.

    ReplyDelete
  54. Ik ben een fan van je blog en heb je werk ook in het echt gezien bij Art Journey in Sleen.Ook vandaag je blog bekeken en zag het vogeltje. Mooie stempel. Dacht meteen aan mijn 4 jarige nichtje, die Merel heet. Zou het leuk vinden om de stempel te winnen ,kan ik hem gebruiken voor haar 5 jarige verjaardag in oktober.

    ReplyDelete
  55. Op de valreep.
    Ik volg je mijn kon enkele dagen niet op mijn PC.
    zo een give away lijk mij leuk , moet ik ook eens proberen op mijn blog
    groetjes Martine

    ReplyDelete
  56. oeps, just in time?!! jeetje, dat je bij voorbaat al aan je medestempelaars denkt!! wat een ontzettend leuke post krijg jij, die enveloppes ga ik ook eens proberen!! en mocht dat vogeltje mijn brievenbus vinden, fladder ik van geluk!
    gr. Rike

    ReplyDelete
  57. Wat ben je door verschillende mensen enorm verrast met ontzettend leuke presentjes, dan schijnt de zon toch van binnen he Anneke?!!
    Geniet er maar heerlijk van, presentjes met een gouden randje!

    Groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  58. Wat een prachtige werkjes! En proficiat!!

    ReplyDelete
  59. Geweldig om zulke spulletjes te ontvangen! En je hebt die € 50 goed besteedt !

    ReplyDelete
  60. I love your blog, I love birds, I love stamping and I would love to win that cute birdie stamp! Thx for sharing and thx for posting in english, too!

    ReplyDelete
  61. Kijk geregeld op je blog. Alleen nu pas veel later. Wat leuk dat je mij ook nog in het zonnetje hebt gezet. Heel top!! Ik ding graag mee naar het vogeltje als ik nog niet te laat ben. Je hebt mooie dingen uitgezocht voor de 50,00 euro. Heerlijk hé als je zoveel mooie post krijgt. Alvast een heel mooi fijn weekend!!
    Groetjes, Regina

    ReplyDelete
  62. Je werd mooi verwend door je lezers, maar jij verwent hen ook telkens met blogposts om van te snoepen!
    Leuke dingen heb je uitgezocht bij Hero Arts, wat lief dat je daarbij ook nog aan je blogbezoekers denkt :)

    ReplyDelete
  63. Hallo Anneke, Je hebt een prachtige krans gemaakt met de Hero arts stempels.
    Geweldig dat je gewonnen hebt. Zo kun je ook weer prachtige Hero arts stempels uitzoeken en de mooiste creaties maken. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Ik hoop gauw een creatie ervan op je blog te zien.
    Wat leuk dat je 2 vogelstempels gekocht hebt en het stempeltje aan 1 van je bloglezers wilt geven!!!
    Groetjes Marian

    ReplyDelete
  64. Wat leuk dat je krans bij Hero in de smaak viel (ik had het al voorspeld :). Geniet van het weekend!

    ReplyDelete
  65. Mooie geschenkjes die je allemaal mocht ontvangen... En die prijs had je echt wel verdient hoor. Was een hele mooie creatie... En lief dat je iets uitkiest om weg te geven... Veel creatief plezier met de nieuwe spulletjes!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!