2013-01-06

A Year in Blog Posts

Een kleine samenvatting gemaakt van wat er het voorbije jaar zo al op mijn blog kwam. 

Made a summary of what happend at my blog last year. 

Januari/January

 In januari startte ik Stamp Carving 101 bij Julie Fei-Fan Balzer. De hartjes op de achtergrond van deze kaart zijn gestempeld met mijn eerste zelf gekerfde stempel ooit.

In January I started Stamp Carving 101, an online stamp carving class by Julie Fei-Fan Balzer. The hearts on the background of this card were stamped with my first hand carved stamp.

Februari/February

Deze quick & easy kaarten gingen op Pinterest een eigen leven leiden. Ze zijn ontelbare keren gepind. Nog elke dag worden ze bekeken op mijn blog. Besluit: het moet niet ingewikkeld zijn om succes te hebben :)

These quick & easy cards started their own life on Pinterest. They were/are pinned and repinned a lot of times. No need to make complicated cards, the simple cards are often the most popular ones :)

Maart/March

Veel met washi tape gewerkt dit jaar. Er staat ondertussen een 'washi tape' label hier in de kantlijn. Dat brengt je naar alle tape kaarten.

Used a lot of washi tape last year. There is a washi tape label in the right sidebar of this blog. This leads you to all of my tape projects.

April

 Elke week een Photoshop Friday lesje gevolgd bij Jessica Sprague. Het was de bedoeling om aan het eind van het jaar een boekje te maken van die 52 pagina's. Ik moet nog een ferme inhaalbeweging maken...

Each Friday there was a Photoshop Friday lesson by Jessica Sprague in my mailbox. I had the intention to make a book with the 52 lay-outs at the end of the year. There is still some catching up to do...

Mei/May

Ook af en toe een fotootje bewerkt.

From time to time I did some photo editing.

Juni/Juin

Niet veel boekjes gemaakt in 2012 maar daar zal dit jaar verandering in komen!

Didn't make a lot of books in 2012 but that will change in 2013!

Juli/July

Via online lesjes van Christy Tomlinson (Your Living Canvas) met een Art Journal gestart. Nog geen spijt van gehad!

Through an online workshop by Christy Tomlinson (Your Living Canvas) I started my own Art Journal last year. No regrets yet!

Augustus/August

De kleurige kaarten vind ik toch vaak de mooiste...

Bold colors...definitely my favorites...

September

Met de 'Cards & Tins' reeks ga ik gewoon door.

I'll continue my 'Cards & Tins' series.

Oktober/October

Donna Downey persoonlijk ontmoet in Gent en veel van haar opgestoken!

I met Donna Downey in Gent (Belgium) and learned a lot of tips and tricks from her!

November

 In 2012 werd ik lid van het Art Journey design team en dat vind ik nog steeds heel leuk!

In 2012 I became a member of the Art Journey design team. I'm so honorred to be part of this team!

December

Make over van een sardienenblik. Dit jaar wil ik nog meer gaan recycleren.

Make over of a sardine tin. I'm intending to recycle more often this year.

En wat zal 2013 brengen? 
Er zitten al een paar dingen 'in de pijplijn' waar ik wel zin in heb!

What will 2013 bring me? 
There are few things 'in the pipeline' yet, I'm looking forward to it!






24 comments:

  1. Leuk om te zien! Ook voor jezelf is het "lekker" af en toe de dingen op 'n rijtje terug te zien; wat doe je toch veel in een jaar! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  2. Your works are amazing, I admire the simplicity and beauty!
    Have a good year!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooi jaaroverzicht Anneke, prachtig om te zien, ik zie al uit naar dit jaar!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zo'n jaaroverzicht! Prachtige dingen gezien het afgelopen jaar op je blog! (reageer alleen niet zo vaak). Bedankt voor de inspiratie!

    ReplyDelete
  5. Lieve Anneke, ga vooral door met het ons inspireren.. Je maakt de meest kleurrijke en fantastisch mooie creaties waar we allemaal van watertanden. Als je dit overzicht ook weer ziet dan wordt het nog maar weer eens duidelijk hoe veelzijdig je bent.

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  6. Dit is puur genieten en denken ah ja dat heeft Anneke ook gemaakt! Ik ga die kaarten ook nog eens pinnen want ze zijn toch wel echt prachtig!! De veelzijdigheid van je werk is een grote troef en een inspiratiebron voor ons allen!!!

    ReplyDelete
  7. Niet stilgezeten, dat is duidelijk! Wat een verscheidenheid in je projecten. Je bent echt van alle markten thuis. En dan is alles ook nog eens supermooi gemaakt. Petje af!

    ReplyDelete
  8. een prachtig overzicht, een inspiratiebron voor velen! Het is altijd leuk om hier even te kijken wat je weer gemaakt hebt!

    ReplyDelete
  9. Dat is mooi terugkijken op je bijzondere creaties, Anneke...leuk!
    Op Pinterest zijn je creaties ook geliefd, terecht!

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  10. Inderdaad super om zo te zien, en ook leuk om hier naar terug te kijken, doe ik eigenlijk nooit, zal er toch eens over na gaan denken ;))

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtig overzicht! Ik weet zeker dat er in 2013 op jouw blog ook weer geweldige dingen te zien zullen zijn.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi overzicht Anneke! En wat heb je mooie dingen gemaakt het afgelopen jaar! Ik ben benieuwd waar je in 2013 mee gaat verrassen...

    Groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  13. Wonderful creative year in review ! Each project is gorgeous, love them all...thanks for the inspiration and Happy 2013 ! Shirleyx

    ReplyDelete
  14. Wat een schitterende collectie!

    ReplyDelete
  15. Wat een creativiteit in 2012,schitterend ! Laat je pijplijn maar leeg stromen voor 2013 en geniet van het fröbelen, ik laat me wel verrassen net als al die anderen !

    ReplyDelete
  16. wat een gevarieerd werk! Heerlijk om zo jouw creatieve jaar in het kort terug te mogen zien :)

    ReplyDelete
  17. Wat een fantastische en inspirerende creaties! Ik weet zeker dat we nog veel meer moois van je gaan zien!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  18. Jeehhh...was dat allemaal dit jaar??? Wat ben je toch veelzijdig Anneke, ben benieuwd wat voor moois we dit jaar weer van je mogen bewonderen!!

    ReplyDelete
  19. Each project is so inspiring, thank you for sharing your review!

    ReplyDelete
  20. Leuk om weer zoveel kunstwerkjes terug te zien Anneke!!!
    Allemaal even kleurrijk en origineel !!!

    ReplyDelete
  21. een mooi overzicht en leuk dat je doorgaat met 'Cards & Tins'.
    groetjes van imke

    ReplyDelete
  22. Prachtig als je al deze kunstwerkjes op een rij ziet. Dat belooft weer wat voor dit jaar. Vind het geweldig dat je met de blikjes doorgaat. Laat me verrassen.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  23. Wat een prachtige kunstwerken, zo kleurig en mooi gemaakt...conclusie: je bent ontzettend creatief en veelzijdig!! Ik zie uit naar al je creaties van het komende jaar!

    ReplyDelete
  24. What beautiful reminders of your year in art. Thanks for the New Year´s card too!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!