2013-02-22

Vintage Book Pages 3

Eerst een kader gemaakt met gesso en daarna gestempeld. Mijn favoriete Darkroom Door tulpen stempel kan niet ontbreken in mijn boekje.
Kaarten geef ik meestal weg/stuur ik op, maar dit boekje blijft gewoon bij mij, leuke gedachte :)

This tulip stamp by Darkroom Door is one of my favorites. I just had to use it in my vintage book. Made a frame with gesso before stamping.
 Usually my cards end up with someone else but this booklet will stay with me forever, nice thought!

De stempels beïnkt met Tombow stiften en afgedrukt. 

Did the stamping with my Tombow markers.

Stamps
Hero Arts: C4495 Live Laugh Love

29 comments:

  1. Wow, echt mooi! Prachtig ingelijst, jouw favoriete tulpen.

    ReplyDelete
  2. prachtig gewoon,wel een goed idee zo'n boekje om een beetje met de stempels te spelen
    groetjes Carina

    ReplyDelete
  3. Echt weer heel mooi! Ik word wel heel nieuwsgierig naar waar dit boek over gaat... Grappig om een klein stukje tekst te kunnen lezen. Wat doe je met deze projectjes? Open neerleggen op een mooi plekje? Fijn weekend!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi resultaat! Ik hou van boeken én bloemen, deze combinatie is super!

    ReplyDelete
  5. Gelukkig, pas nr. 3, we gaan hier nog heel veel genieten van jouw werk in dit boek. Prachtig mooie bloemen die heel mooi omkaderd zijn.

    ReplyDelete
  6. Prachtig in al zijn eenvoud! mooi hoor

    ReplyDelete
  7. Prachtig pagina Anneke, zou ook prachtig zijn in kaart vorm, niet??

    Groetjes en fijn weekend
    Maria

    ReplyDelete
  8. wonderful! great effect Anneke!
    Love all your new pieces!
    xxx happy weekend

    Susi

    ReplyDelete
  9. Mooi boek wordt het zo, prachtige stempel!!

    ReplyDelete
  10. Wat een heerlijk idee om zoiets moois gewon voor jezelf te maken. Vind het tekststempel ook prachtig.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  11. Anneke wat prachtig ! Wat zal dit een heerlijk boek voor je worden.. heerlijk om door te bladeren.. te genieten.. en opnieuw geinspireerd te raken tijdens het doorbladeren.
    Prachtig hoe je dat kader hebt aangebracht en daardooor de boemen nog meer in het voetlicht zet. Super pagina!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  12. Gelijk heb je om iets te maken voor jezelf!
    Dit wordt een prachtig geheel om nu en dan in te bladeren.
    Het gebruik van een kader maakt het spannend.
    Mooie foto's , een waar talent!!!!

    ReplyDelete
  13. Heeeeeel erg mooi, ik hou ook erg van de stempel, tulpen zijn mijn lievelingsbloemen.
    Vroeger,zo ongeveer 50 jaar geleden kreeg ik van mijn vader altijd de eerste tulpen voor mijn verjaardag op 20 feb. ik denk er altijd aan, ook nu kreeg ik ze weer van mijn man en vertelde het aan mijn kleinkinderen. Ook mooi om zo'n boek voor jezelf te maken, zal me er ook eens een beetje in gaan verdiepen, ik vind dat gedoe met gesso zo leuk.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  14. Mooi hoor !!
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  15. Prachtige ogenschijnlijke eenvoud Anneke...heel mooi!

    goed weekend, Alie :-)

    ReplyDelete
  16. Wow, I love this look! Absolutely great!
    Simone

    ReplyDelete
  17. Wat is dit ongelofelijk mooi!
    Die boek moet je zeker bijhouden hoor!
    groetjes
    Monique

    ReplyDelete
  18. Heel mooi! De tulpen vind ik super gekleurd en het kadertje eromheen maakt het mooi af!

    ReplyDelete
  19. heel bijzonder Anneke!
    dat de tekst rondom de tulpen donkerder is dan het boek zelf; komt dat door de gesso?
    Hoe doe je dat; of is dat niet in een paar woorden uit te leggen.

    Dat boek wordt erg mooi, zeker weten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Met potlood een kadertje getekend. Rond het kader met witte gesso geverfd, 2 laagjes. Binnenin het kader slechts een paar vegen gesso gezet. Daar blijf je de tekst dus beter zien. Daarna de tulpen gestempeld.

      Delete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!