2013-03-29

Chicken Cards

Een paar gezellige kippenkaarten gemaakt.

Made a few chicken shaped cards.

 Via Pinterest vond ik HIER een gratis patroontje.
Ze zijn supersnel klaar.

Found a pattern for these quick and easy cards through Pinterest.

 Een strook papier in tweeën gevouwen. Patroontje tegen de vouwlijn gelegd en uitgeknipt. 

Folded a piece of paper in half. Put the pattern on the fold and cut the chicken out.

Een eigen draai gegeven aan de vleugels.
Een hart geknipt uit bijpassend papier en dubbel gevouwen.

Did some changes on the wings. I cut a heart out of matching paper and folded it in half.

Voor de kam een hartje achter de kaart geplakt. De snavel is aan de binnenkant geplakt.

Used a heart punch for the comb. Glued it to the back of the card. Glued the beak to the inside of the card.

Eigenlijk zijn het kaartjes maar zo samen op een tafeltje zorgen ze voor wat paassfeer :)

A few of these chickens on a table at home provide an instant Easter feeling :)

40 comments:

  1. Ze zijn enig! Super leuk idee!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Super gezellig, en leuke mogelijkheden..... Als de kippen erbij zijn om jou te feliciteren bijv. ;)) fijne paasdagen Anneke!

    ReplyDelete
  3. oef, lees ik het na, denk ik meer aan kipkluifjes dan aan...hihih, dat is ook weer niet de bedoeling, ik vind ze gewoon lekker stoer en kleurrijk..

    ReplyDelete
  4. Wat een superleuke, kleurige, gezellige kipjes!
    Fijne paasdagen!

    ReplyDelete
  5. Wat een vrolijke boel bij jou op de tafel.....er zal heel wat afgekakeld worden!
    Fijne paasdagen, groetjes Mary

    ReplyDelete
  6. Oooh wat zijn die leuuuuk!!!! Bedankt voor de link naar het patroon, ideaal voor deze dagen!

    ReplyDelete
  7. erg leuk Anneke! En zo kleurrijk, goed te zien dat ze van jou zijn.
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  8. Die zijn echt super leuk.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  9. Dit ziet er echt super gezellig uit, heerlijke kleurtjes

    ReplyDelete
  10. Decoratieve kippen uit mooi papier gemaakt!

    ReplyDelete
  11. hier wordt je helemaal vrolijk van, superleuk!

    ReplyDelete
  12. Haha,dat ziet er zeer gezellig uit,wat een leuk patroontje,er staat zoveel leuks op pinterest maar deze had ik nog niet gezien,fijne paasdagen Anneke,lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  13. Ja, die kippen zag ik ook op Pinterest, maar ik heb ze nog niet gemaakt. Wat een guitig groepje!! Echt mooi!

    ReplyDelete
  14. Nou ja zeg, ik ind ze super leuk.
    Wie weet kom ik er nog aan toe morgen.....
    Fijne Paas dagen.

    ReplyDelete
  15. Die Pinterest toch hé...maar dan moet je het zelf ook nog tot goede uitvoering brengen... en mag nu de jouwe zeeeeeeerrrrrrr goed gemaakt zijn!
    Groetjes Patrice

    ReplyDelete
  16. Superleuk en bedankt voor het patroon!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  17. Goed gepimpt, jouw vleugels zijn erg mooi ! Fijne Paasdagen !

    ReplyDelete
  18. Ik vind ze superrrrr leuk!! Dank je wel voor het patroon!

    ReplyDelete
  19. gewoon prachtig fleurige kiekens,ik krijg gewoon zin om kiekens te gaan knippen!
    nog een prettig paasweekend

    ReplyDelete
  20. Wat een geweldige creaties weer Anneke, ook voor jou een prettig Paasweekend!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  21. Ow wat zijn deze leuk. Fijne Paasdagen met deze gezellige kippetjes.

    ReplyDelete
  22. Brilliant - so simple and colourful. The children will love them - and so do I!

    ReplyDelete
  23. Here chick,chick,chick....wow, these are fabulous!!! What a nice springtime decoration!
    Happy Easter to you!

    ReplyDelete
  24. Tok tok tok; hier word ik nou vrolijk van!
    Jammer dat ik geen paaskaarten verstuur....

    ReplyDelete
  25. Superleuke paaskuikens! Op de sneeuw na, krijg je hier echt een voorjaarsgevoel bij!

    ReplyDelete
  26. Wat zijn dat een stel schattige kippetjes. Heel leuk. Bedankt voor het delen van het patroon.
    groetjes
    Marianne

    ReplyDelete
  27. dit is geweldig leuk!! Als kaarten, maar ook zo naast elkaar als decoratie, echt super!

    ReplyDelete
  28. Hahahaha wat een gave kippetjes... Ze zijn super.. bedankt voor de tip van het patroon.. ik heb hem gelijk opgeslagen.. ;) Ik vind ze heel erg vrolijk Anneke..

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  29. Oh ik vind ze echt geweeeeeeeeldig!! Zo leuk!!! :D

    ReplyDelete
  30. Ze zijn geweldig! Ik zag een soortgelijk kippetje ook op Pinterest, maar dat was er een uit de Silhouette gesneden(en die heb ik nou net niet, hihi) Bedankt voor de link!

    ReplyDelete
  31. Oh my goodness!! So so cute!!! :)

    ReplyDelete
  32. Just saw this on Pinterest. Very cute!! Thanks for giving your instructions in English as well as Dutch (??)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!