2013-04-10

New Art Journey Stamps #3

Hier gestempeld met de nieuwe waterdruppels stempel van Art Journey.
Het label eerst nat gemaakt en daarna strepen gezet met verschillende kleuren Distress Stains. 

On this tag I stamped with the new 'Waterdrops' stamp by Art Journey. First I've put several colors of Distress Stains on a wet tag. 

De druppels 2 keer gestempeld. Eerst met de 'Picket Fence' Stain en daarna met StazOn 'Teal Blue'. De bloemen zijn op aquarelpapier gestempeld met dezelfde kleuren Stains.

I stamped the waterdrops twice, once with the 'Picket Fence' Stain and once with StazOn 'Teal Blue'. Did the staming of the flower with Stains too.

Voor de stelen 2 dunne reepjes papier gebruikt.

Used some small strips of paper for the stems.

Een lintje gezocht in bijpassende kleuren. Er is een tijd geweest dat ik niet moest zoeken naar lintjes KLIK.  Ondertussen heb ik er alweer een rommeltje van gemaakt...

Looked for a piece of ribbon to use as a tag topper. There was a time I didn't have to search for ribbon CLICK. Currently my ribbon stash is messy again, hard to find a matching piece...

Stamps Art Journey
Butterfly Wishes (flower)


Distress Stains zijn verkrijgbaar bij Art Journey

Distress Stains are available at the Art Journey webshop


29 comments:

  1. zeer prachtig, en mooie foto's er van ook.
    knap gedaan...

    groetjes sannie

    ReplyDelete
  2. Leuke tag en die stempel van de druppels is ook super leuk.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  3. Leuke stempel, prachtige tag heb je ervan gemaakt!

    ReplyDelete
  4. Ha Anneke, Super mooie tag. Anneke kleuren en wat een leuke bloem. De waterdruppels zijn geweldig en zijn ook in mijn bezit. Dus.... komt nog. Succes met nieuwe creaties.

    ReplyDelete
  5. Prachtige tag, helemaal in mijn kleuren.

    ReplyDelete
  6. Prachtig van kleur! Geweldig dat nieuwe waterdruppelstempel.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige label! Fantastische kleuren.
    Marian

    ReplyDelete
  8. Wat een mooi label en een hele gave stempel.

    ReplyDelete
  9. Prachtig Anneke en wat een gave kleurencombinatie, dat turquoise met dat felle groen,
    groetjes Gemma

    ReplyDelete
  10. Prachtig ! Mooie kleuren samen ! Ik vind die stempels van de water-druppels ook zooo mooi. Heb 'm laten liggen op de Art Specially, maar begin daar toch spijt van te krijgen , geloof ik....
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  11. Helemaal te gek!
    Wat een prachtig label Anneke!
    Leuke stempel is dat die waterdrops....

    ReplyDelete
  12. Wauw!! heel erg mooi Anneke !
    Prachtige kleuren!
    groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  13. Schitterende label Anneke, heel mooie kleuren, en de druppels doen het altijd!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  14. Wat weer een prachtige creatie!! Heerlijke kleuren ook.

    ReplyDelete
  15. Wat een waanzinnig mooie Tag heb je gemaakt Anneke.. ik heb hem al irl mogen bewonderen op het Art Specially Event en hij is in het echt nog mooier.. ;) Ik hou van deze kleuren combinatie.. Ik vind hem SUPER Anneke..

    ps ? de tv reclame al gezien ?

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  16. Een heerlijke tag Anneke, weer zo'n mooi geheel!
    Even dacht ik dat het de druppelstempel van Designs by Ryn
    was, maar het is een AJ stempel...ook al zo mooi!

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  17. Prachtige tag in echte Anneke kleurtjes. Ik denk dat ik mij deze stempel ga aanschaffen, vind hem zóóó gaaf!!

    ReplyDelete
  18. Mooooooi! Die frisse kleurtjes en die mooie stempels. Mooie combinatie. Ik heb de druppels ook gekocht. Zooooo gaaf.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  19. Mooi met die druppels! En die kleurtjes weer, te gek!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  20. Geweldig ziet er erg mooi uit. Stond op de beurs met de waterdruppels stempel in mijn handen maar heb hem niet gekocht. Spijt... ja zeker. Groetjes Janny

    ReplyDelete
  21. Deze stempel heb ik zaterdag ook gekocht en ik heb er al kaartjes meegemaakt.

    Jouw label is erg mooi geworden ook vind ik deze kleuren die je gebruikt heb ook erg mooi zijn wel echt mijn kleurtjes hoor.

    groetjes Bianca

    ReplyDelete
  22. A beautiful tag and I love this waterdrops stamp.....I think I "need" it........

    ReplyDelete
  23. Druppels die geven altijd zo'n naturelle sfeer!
    Een keigave tag is het geworden en in je 'rommel' heb je een prachtig lintje gevonden!!!

    ReplyDelete
  24. Hoi Anneke, ook deze is prachtig! En die waterdruppels stempel is echt helemaal te gek! Groetjes Yolanda B)

    ReplyDelete
  25. Ha, een echte 'Anneke'!! Mooi dat label, ik blijf van deze kleurtjes houden!

    ReplyDelete
  26. Mooie druppelachtergrond! Ik vind de bloemen bijzonder mooi van kleur, en leuk dat je ze een lange stengel gaf.

    ReplyDelete
  27. Mooi Anneke, het zijn weer prachtige stempels ook, heerlijke kleuren! Mooi!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!