2013-08-13

Happy Birthday

Een vierkante kaart gemaakt met één van mijn gelli plate prints. 
De bloemen gestempeld met zwarte stempelinkt. De grote bloem nog eens extra gestempeld op dik papier, geverfd met Distress Inkt, uitgeknipt en opgeplakt.

Made a square card with one of my gelli plate prints.
Stamped the flowers with black ink. Restamped the big flower on white paper, colored it with Distress ink, cut it out and attached it to the card.

Voor de print een sjabloon van Christy Tomlinson gebruikt in combinatie met een metalen netje dat rond een wijnfles zat (bedankt Leonie!).

 For the gelli plate print I used a mask by Christy Tomlinson and some wire I received from Leonie (thanks Leonie!).

Nog wat hokjes en cirkels aangebracht dmv sjablonen en Distress Inkt/gesso.

Added some squares and dots with templates and Distress Ink/gesso.

Stamps
PaperArtsy: JOFY 09
Stampendous L186 Graceful Birthday

Templates
Pinkpaislee Christy Tomlinson: Mask Vintage Doily
TCW Balzer Design: Mini Circle Explosion
TCW: Mini Mosaic Squares

16 comments:

  1. Het is weer een kunstwerkje geworden Anneke.
    Groetjes, Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. supermooi hoor !
    ook je werkjes hieronder zijn knap gemaakt
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  3. Wow, een supermooie kleurencombinatie!! Die rode bloem op die prachtige achtergrond!! Zo mooi!

    ReplyDelete
  4. Lovely - great colours and textures, Jo x

    ReplyDelete
  5. O wat een prachtig resultaat weer. Mooie kleuren en ontzettend leuk om te zien hoe je het wijnnetje weer toepast. Gr. Leonie

    ReplyDelete
  6. Mooooooi! Dat rood springt er lekker uit. Wat een leuke achtergrondjes kun je toch maken met zo'n gelli plate. Eén van mijn beste aankopen.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  7. Hele mooie gelprint. Mooie bloem!

    ReplyDelete
  8. Wat is dit weer helemaal jouw stijl geworden Anneke.. zo knap ! helemaal af in elk opzicht!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  9. Ah, wat heb je dit weer schitterend gedaan zeg! Vrolijke kleurtjes! Een genot om naar te kijken.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  10. Ze zijn leuk hè, die Jogy stempels van Paper Artsy. PRACHTIGE achtergrond met de gelli plate, echt heel mooi! De rode bloem is natuurlijk geweldig op deze kaart!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  11. Wow! The technic, the colors, the style - fantastic! I would like to book a workshop
    Cornelia

    ReplyDelete
  12. Wow prachtig en mooie kleuren!

    ReplyDelete
  13. Oh deze en de vorige helemaal gemist, en ik heb inderdaad wat gemist, prachtig!!

    ReplyDelete
  14. Ik had al een keer een berichtje achtergelaten dat ik je kaart zo mooi vind. Krijg ik deze prachtige kaart van Anneke toegestuurd voor mijn 50e verjaardag op 3 oktober, wat een super leuke verrassing! Ik heb je al bedankt Anneke, maar nogmaals, hartstikke bedankt, ik ben er erg blij mee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!