2013-08-14

Wild Art Summer #2 'The Mudroom'

Een oefening uit de Wild Art Summer lesjes van Junelle Jacobsen is het schetsen/schilderen van onze inkomhal.  Junelle heet die 'the mudroom' ofwel 'rommelkamer' en ze heeft gelijk. Je vindt er tassen, schoenen, sjaals, boodschappen...... Er staan nu wel niet elke week een bos pioenen op het tafeltje en ik heb ook geen rode laarzen met witte stippen maar voor de rest klopt het plaatje ongeveer :)

An exercise from the Wild Art Summer course by Junelle Jacobsen is the sketching/painting of our entrance. Junelle calls it the mudroom and she's right. It's a place where you can find shoes, bags, scarfs, groceries......
There aren't peonies on the table every week and I have no red boots but for the rest it's quite similar :)




Miaauw :)

Dit zijn mijn tools...

These are my tools...

...maar deze zijn toch de belangrijkste!

...but these are the most important ones!

Stamps
PaperArtsy JOFY 09

Benieuwd naar Godelieve's mudroom? Kijk dan HIER

Interested in Godelieve's mudroom? Click HERE

20 comments:

  1. Zojuist heb ik Godelieve haar werkstuk bewonderd...en bij jou zie ik ook al zo'n heerlijk tafereeltje, Anneke...heel mooi!

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  2. wat een leuke cursus volgen jullie!
    groetjes van imke

    ReplyDelete
  3. Mooi Anneke, ik krijg zin ook mijn tekenpen te swingen.

    ReplyDelete
  4. Mooi gedaan Anneke!! Gezellig met die poes erbij. Rode laarzen met witte stippen, gaaf!! Onze pen gaat onmisbaar worden!

    ReplyDelete
  5. Jij kunt zelfs een kat tekenen, WOW! supermooie 'mudroom' en die laarzen... als ik jou was zou ik ze maar op je verlanglijstje zetten :)

    ReplyDelete
  6. Oh, Anneke, das ist so wunderschön geworden.
    Das solltest du öfter machen. Ich bin total begeistert.

    Liebe Grüße von Sophie xx

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige schilderijtje (in je journal)van je inkomhal, ziet er prima uit, echt gezellig!!!Beter gezellige rommel als een showroom waar niet in geleefd mag worden, en het geeft een perfect beeld voor een schitterend canvasje, vind je niet!!?? (Dus Anneke begin er maar aan het wordt ook schitterend!!)

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  8. Lekker uitleven kan blijkbaar met het volgen van deze online cursus!
    Gezellig, mooi en sfeervol tafereeltje.

    ReplyDelete
  9. Hij is gaaf! zou trouwens bij onze "hal" niet kunnen, als je nog 1 keer hal zegt istie weg hahaha

    ReplyDelete
  10. O, wat ziet er dat tof uit...super! Heb je net een mailtje gestuurd met wat vragen...
    Groetjes Mariken xx

    ReplyDelete
  11. wat leuk om te zien dat je ook leuk kunt tekenen, knap hoor.
    X

    ReplyDelete
  12. Ontzettend leuk, je hebt echt geen lessen meer nodig!!

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  13. Anneke wat heerlijk om te zien dat jullie dit beiden doen.. zoek de verschillen ;) Het is duidelijk dat jullie beiden een eigen stijl hebben.. en ik ben ook weg van jou inkomhal. ;) het is jouw persoonlijkheid wat ik zie in jouw hal.. ;) fris.. vrolijk.. bloemen.. felle kleuren... ( alleen het ijsje ontbreekt.. ;) Ik vind het super !!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  14. wat leuk, die kat is geweldig!

    ReplyDelete
  15. Amazing painted art work. You have really catch the summer!
    Liebe Grüße Anja

    ReplyDelete
  16. Jij ook al zo'n mooie hal!!! Wat is dit leuk van Godelieve en jou.
    De cursus is jullie op het lijf geschreven kennelijk.
    En wat goed getekend!!
    Fijn weekend en groetjes van Gery.

    ReplyDelete
  17. Ik zit gefascineerd te kijken!

    Een kat als huisdier? Gezellig! Hoe heet hij/zij? Tijdens onze vakantie is onze kater Pinky niet meer thuisgekomen. Hij was uiteindelijk twee weken weg. Via Amivedi vonden wij hem terug, gelukkig. We zijn in de twee jaar, die hij oud is, erg gehecht geraakt aan hem...

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!