2013-11-08

Happy Holidays

Weer een snel klaar kerstkaartje vandaag. De krans stempelde ik met een glas en 3 kleuren Distress Inkt.
Ik heb al vaker gestempeld met een glas 
Deze keer véééél afdrukken gemaakt :)

Another quick and easy Christmas card today.
I did the stamping of the wreath with Distress Ink and a glass. Stamped with a glass before 
I made multiple prints here :)

Stamps
Darkroom Door: Stitched Christmas
Hero Arts: CG877 Merriest Christmas Wishes

Distress Inkpads: Evergreen Bough, Peacock Feathers, Mowed Lawn

Inspiration Pinterest

25 comments:

  1. Geniale vonds! Echt een super leuk en gaaf effect!

    ReplyDelete
  2. Weer een mooi voorbeeld dat eenvoudig altijd mooi is.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  3. Het idee hiervoor alleen al, vind ik grandioos...het kaartje ook hoor Anneke! Top!

    ReplyDelete
  4. What a good idea! Wonderful!
    Cornelia

    ReplyDelete
  5. Leuke kaart hij viel op. Daarom even een commentaar. Groetjes Janny

    ReplyDelete
  6. Superleuk idee om met een glas te stempelen! En dan zoveel keer dooreen geeft een zeer mooi resultaat! En dat het supervoordelig is, is mooi meegenomen! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  7. Zo'n prachtige krans, met een glas gestempeld??? Nog een beetje speels erbij gestempeld en gedoodled, helemaal af! Zo mooi!

    ReplyDelete
  8. Ik sluit mij aan bij de commentaar van Godelieve! Zo een knap werk!
    groetjes

    ReplyDelete
  9. Prachtig stempelwerk, en dit met een glas???,heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  10. Geweldig idee dat ik zeker eens ga toepassen! Mooie kaart Anneke.

    ReplyDelete
  11. Fantastisch resultaat! Je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt. Weeral bedankt voor deze geweldige inspiratie!

    ReplyDelete
  12. Leuk hoe je die Pinterest kaart vertaald hebt naar een Anneke kaart!
    Echt een super kaartje!!!

    ReplyDelete
  13. Wat kan je toch veel doen met de gewone "in huis heb dingen" ook dit is weer een geweldig idee. IK ga het ook uitproberen. Leuk hoor.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  14. Stempelen met glas........TUUUUUUURLIJK joh (laat ik het maar niet tegen mijn zoon zeggen, die denk soms al dat wij gek zijn geworden met z'n allen!)
    Wat een leuk idee weer.
    Je kaart is heel mooi en ik ga hem (wederom) onthouden.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  15. Geeft een zeer leuk effect met het glas, je moet er maar opkomen!

    ReplyDelete
  16. BRILLIANT.. A girl sitting at here kitchen table a glass and an ink pad, so creative, love how your mind works, thanks for sharing it with us, hope you have a wonderful weekend...

    ReplyDelete
  17. Wat een geweldig idee en wat een mooi simpel ontwerp, ben er weg van!!!

    ReplyDelete
  18. Wat een leuk effect voor een kerstkrans!!
    Gaaf idee!!
    Groet Mary

    ReplyDelete
  19. Wat een goed idee. Ik moet er ook nog zo veel maken. Pffffffffff.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  20. SUPERRRRRRRRRR wat een leuk idee.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!