2013-12-28

Garland

Zo'n hanger/slinger met pompons wilde ik nu al zo lang maken. Eindelijk tijd gevonden hiervoor.

A pompon garland was on my 'to do' list for a very long time. Finally had some time to make on.

Ziet er leuk uit aan de muur, aan de schouw of voor een fotoshoot zelfs aan de kast :)

This kind of garland looks great on the wall or on a mantelpiece. In order to take decent pics I've attached it on our cabinet :)


Zes middelgrote pompons gemaakt. Ik heb daar van die handige schijfjes voor maar je kan dat ook gewoon met kartonnetjes doen.

Made six medium sized pompoms. I used a pompom maker but you can do it the old fashion way too.

Papier uit een oud boek eerst met gesso bewerkt. Daar de bloemen op gestempeld met Versamark en deze geëmbossed met WOW embossingpoeder 'Apple Red'.

Put a layer of gesso on book text. Stamped the flowers on it with Versamark and heat embossed them with WOW embossing powder 'Apple Red'.

Gewoon neerleggen in een schaal is ook een mogelijkheid.

Looks good in a bowl too.

Stamp
Stampendous: Fresh Bloom

23 comments:

  1. Te gek is dit! Ik ben gek op pompons.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Heel leuk gedaan!! Mooie mix van pompon en papier!

    ReplyDelete
  3. De pompoenen geven het geheel iets liefs, heel leuk in combinatie met de bloemen!

    ReplyDelete
  4. Echt super leuk geworden!
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  5. Leuke combinatie van bloemen en pomponnen! Mooi!

    ReplyDelete
  6. Mooi geworden. Ook al aan de stampin up, zie ik.

    Groetjes, Maaike

    ReplyDelete
  7. super leuk Anneke!
    heerlijk met deze dagen om eens even tijd te hebben voor die dingen die er steeds niet van kwamen!
    heb ik ook!
    groetjes!
    Jacqueline

    ReplyDelete
  8. Heel mooi en een heel leuk idee!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  9. Super mooi , ik hou ook van pomponnetjes. Samen met die bloemen heel mooi !!!
    Misschien maak ik deze wel een beetje na ;-)

    ReplyDelete
  10. Super mooi , ik hou ook van pomponnetjes. Samen met die bloemen heel mooi !!!
    Misschien maak ik deze wel een beetje na ;-)

    ReplyDelete
  11. Leuk die bloemen en die pompons leuk voor na de kerst.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  12. Ze zien er zo gezellig uit, die slingers!
    Prettig eindejaar. En voor 2014 een goede gezondheid en heel veel mooie en creatieve ideetjes...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  13. This is a fabulous project... Love it Px

    ReplyDelete
  14. What fun garland! Love the big blossoms and pom poms! Happy New Year!

    ReplyDelete
  15. Wie wordt er nu niet verliefd om die prachtige slinger en op een kastje gevuld met al dat eigen creatieve werk!

    ReplyDelete
  16. Wat ontzettend gaaf!! Prachtig op de foto gezet. I love it!!

    ReplyDelete
  17. Leuk! Vooral ook omdat je in de toekomst leeft (watermerk) ;-)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!