2014-03-31

New Art Journey Stamps

Ter gelegenheid van het ARTSpecially Event in Nijkerk op 5 en 6 april 2014 brengt Art Journey héél veel nieuwe stempels uit. Zoals gewoonlijk mag het design team al een tipje van de sluier oplichten. Hierboven zie je een paar details van wat ik met de nieuwe stempels maakte. Wil je meer zien? Dan kan dat in Nijkerk bij de stand van Art Journey en na de beurs op de blogs van de design team leden.

Here's a sneak peek on the new Art Journey stamps, to be released on April 5-6, during the ARTSpecially Event in Nijkerk, the Netherlands. 
The Art Journey stamp collection will be enlarged with lots of beautiful stamps! 

7 comments:

  1. ' t ziet er weer allemaal veel belovend uit!!! Ik ben heel nieuwsgierig!! Tot dan!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  2. Prachtige kleurrijke sneak peak Anneke, dat belooft wat!

    ReplyDelete
  3. Ik kan nu al zien dat je mooie dingen maakte met de nieuwe stempels!

    ReplyDelete
  4. Alleen de kleurenpracht al! Ik zal zeker de Art Journey bezoeken en dan kijk ik uit naar jouw creaties!

    ReplyDelete
  5. Ben zeer benieuwd.
    Mijn moeder gaat naar de beurs in Nijkerk, ik zal haar weer even tippen.
    Alhoewel, ik geloof dat ze zelf volger is van jou.......nou, dan ziet ze dit wel.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!