2014-07-31

Poppies

Een aantal klaprozen geschilderd in mijn groot Art Journal. 

I painted some poppies into my Art Journal this week.

Eerst laagjes gelegd: gesso, repen voegband, structuurpasta.....Daar rondjes in afgedrukt.

First I applied several layers to the pages: gesso, strips of joint tape, modeling paste.....

Hier en daar letters en cijfers gesponsd met zwarte stempelinkt.

I added letters and numbers randomly with a template and black stamping ink.

Ik heb ondervonden dat een klaproos schilderen niet zo simpel is. Er is nog wat oefening nodig :)

Painting poppies isn't that simple, I still need some more practice :)

Spettertjes gemaakt met India Inkt.

I made tiny splashes with India Ink.

Template:
Tim Holtz Layering Stencil: Schoolhouse

Golden Acrylic Paint

Inspiration: "48 Weeks" by Donna Downey

14 comments:

  1. Prachtige pagina's en geweldige rozen Anneke!!

    ReplyDelete
  2. Prachtig geschilderd Anneke! Mooie kleuren hebben jouw poppies. Leuk met de textuur er doorheen.
    Ik hoop ooit eens in jouw journal te kunnen bladeren :)

    ReplyDelete
  3. Anneke this pages are sooo awesome - it would be a nice summercard too.

    ReplyDelete
  4. Nou ik vind de klaprozen nu al leuk. Blijf vooral veel oefenen dan hebben wij weer veel te bekijken. Dat voegband geeft ook zo'n leuk effect.

    ReplyDelete
  5. Prachtige klaprozen en heerlijke structuren Anneke!
    groetjes, Alie

    ReplyDelete
  6. Super, jouw klaprozen Anneke, ik zou ze zo mooi niet kunnen schilderen ! Een prachtige pagina ! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  7. Klaprozen schilderen?
    Ik vind ze gaaf!!!
    Prachtige pagina geworden met al die laagjes!

    ReplyDelete
  8. gave structuren en mooie klaprozen. Ook de bloemknopjes vind ik heel geslaagd.

    ReplyDelete
  9. dan hebt ge al goed geoefend want ze zijn heel mooi knap gr

    ReplyDelete
  10. Schitterende klaprozen!! Die heb je echt pràchtig geschilderd!! En de structuur van de achtergrond is ook supermooi!

    ReplyDelete
  11. Prachtig Anneke, doet me denken aan de serie " In vlaamse velden "

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!