2014-08-28

Carved Flowers #2

Aan de linkerkant een strookje papier geplakt dat gekleurd is met de ecoline/zout methode. Het rechter deel is streperig geverfd en verhoogd opgeplakt.


On the left I glued a strip of paper that was coloured with ecoline ink and salt. On the right I attached a piece of painted paper with 3D tape.

De bloem gestempeld met roze en oranje verf, uitgeknipt en daarna verfrommeld voor een rommelige look :)

I stamped the flower with pink and orange paint, cut it out and crumpled it. Love the messy look :)

Stamps Darkroom Door:
Carved Flowers
Simple Sayings

7 comments:

  1. Prachtig kaartje Anneke wat een mooie kleurtjes!!

    ReplyDelete
  2. Heel mooie kaart Anneke, ja ik vind die verfrommelde bloem ook super !! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  3. ... had ik net toch een reactie getypt, weg )-:
    De frommelige look staat leuk en de felle kleuren zijn gaaf!
    Leuk vind ik ook je nieuwe profielfoto!!!

    ReplyDelete
  4. Zo leuk gecombineerd, die achtergrond. Echt mooi. De verfrommelde bloem vind ik helemaal top! Zoals Connie hierboven zegt: You fiddle so well :)

    ReplyDelete
  5. Ik val dan weer voor dat roze touwtje! Zo leuk, hoe kom je erop? Jij hebt altijd van die geweldige details.

    ReplyDelete
  6. Wow, dit kaartje is net een schilderij, a true piece of art.
    Prachtig die achtergrond, het verhoogd opplakken voor dat beetje diepte, de verschillende technieken (ecoline met zout staat nog op mijn to do lijstje!)
    Zou deze zo ophangen, zo gaaf gemaakt!
    Groetjes,

    Marjolein

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!