2014-09-06

Villa Augustus

De voorbije week van een zonnige dag geprofiteerd en Dordrecht bezocht. We gingen ook even langs bij Villa Augustus, een site met hotel/restaurant en bloementuin, groententuin, bessentuin, markt en zoveel meer.... Een fijne plek om te wandelen, te eten, te winkelen en inspiratie op te doen. Ik kwam terug met heel veel foto's...

On a beautiful sunny day last week we visited Villa Augustus, located in Dordrecht, the Netherlands. 
Villa Augustus is a hotel/restaurant with flower gardens, vegetable gardens, a garden full of berries, a market and much more. A beautiful and inspiring place! I came back with lots of photos...






Het hotel bevindt zich in een oude watertoren.

The hotel is located in a former water tower.


Vers vanuit de tuin op het bord!

Fresh from the garden!



In 2010 zag ik een foto van deze muren in een tijdschrift en ik raakte er door geïnspireerd voor een kaart. Ik herkende ze onmiddellijk :)

I noticed a picture of these walls in a magazine in 2010 and I made a card inspired by the beautiful colours. Happy to see these walls are still there :) 










Het wordt stilaan herfst...

Seasons are changing....autumn is nearby...

14 comments:

  1. Duh, m'n reactie wordt opgegeten... :( Nog eens proberen...
    Wat een supermooie foto's van deze bijzondere locatie. De bovenste twee doen me in Italië wanen :) Met deze serie fantastische plaatjes kun je nog lang nagenieten, heerlijk!

    ReplyDelete
  2. Wow, dat is genieten! Foto's waar je naar kan blijven kijken. Moet een mooie dag geweest zijn.

    ReplyDelete
  3. Prachtig tuinen, prachtige plaatjes, ziet er een fantastische dag uit, en mmmm, mijn lieveling slaatje,sla met warme geitenkaas!!Had ik daar ook maar geweest!!

    Groetjes en bedankt om deze dag met ons te delen
    Mariaxx

    ReplyDelete
  4. Jouw wens is gauw vervuld,:), heb je weer iets van je lijstje kunnen doorstrepen ! Nu heb je het met eigen ogen gezien, geweldig toch ?

    ReplyDelete
  5. Leuk dat wij ook even konden meegenieten van al dat moois, en lekkers! Prachtige foto's van een zo te zien fantastische locatie! Het vierkantenkaartje is perfect passend bij die muur!! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  6. Ik heb genoten van je verslag. Mooie foto's, leuke details! Een heerlijke reportage die mij zegt daar wil ik ook naar toe!

    ReplyDelete
  7. Ik dacht net als Dymphie dat dit een buitenlandse locatie moest zijn (ha ha, is het voor jou natuurlijk ook). Ik ken het helemaal niet. Maar wat een mooi plekje. Wat zul je een heerlijke dag hebben gehad, dat is aan de foto's wel te zien.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie locatie heb jij ontdekt ! Ook ik ben verbaasd dat dit gelegen is bij onze noorderburen. Tof!!!!
    Iets om te onthouden. Heerlijk genieten van al je mooie foto's en het ordentelijke, groene, prachtige domein.

    ReplyDelete
  9. Ik ben er ook weleens geweest, maar dat was in de winter. Toen lag er sneeuw. Leverde zeker pachtige plaatjes op. Maar die van jou... echt zo mooi!
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  10. Leuk uitstapje, bedankt dat we mochten meegenieten via deze prachtige foto's!

    ReplyDelete
  11. Prachtige foto's! Wat leuk dat je daar bent geweest. Wij hebben onlangs een bon voor een overnachting in Villa Augustus cadeau gegeven (net een blogbericht hierover geplaatst). Toevallig?! (-;

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige foto's! Een plek waar ik ook nog eens wil ronddwalen... Lijkt me een inspirerende omgeving! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  13. Wauw wat een prachtige plaats en supermooie foto's !! Ja, daar kan je wel inspiratie opdoen ! Heel mooi kaartje en leuk dat die muur er nog is. Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!