2014-12-20

Gift Wrapping

Alle kerstkaarten zijn de deur uit, nu kan ik me concentreren op het maken van pakjes :)

My Christmas cards are in the mail by now. Time to wrap up some presents.

Ik heb een grote voorraad van deze Darkroom Door fotokaartjes, blij dat ik ze nu eindelijk eens kon gebruiken.

I have a bunch of Darkroom Door Photochips, glad I could use some now.

Ik heb ze gecombineerd met houten labels van de Action.

I combined them with wooden tags.

De stempel kreeg ik van Dymphie kado.

The stamp is a RAK by Dymphie
'Voor jou' = 'For You'.

8 comments:

  1. Heerlijk...de kerstpost klaar! De mijne ook...
    Je pakjes zijn er gezellig uit!
    Nu ga ik me richten om mijn kerstmenu'tjes, servethoudertjes, ook leuk!!
    Fijne avond!

    ReplyDelete
  2. Jouw pakjes zien er bijzonder feestelijk en verzorgd uit! Leuke combinatie van fotokaartjes en houten labels. Dymphie's stempel past er perfect op.

    ReplyDelete
  3. Lieve Anneke,
    Ook ik mocht een van je super mooie kerstkaarten ontvangen, hartelijk dank hiervoor! Zo bijzonder om te krijgen.
    Helaas heb ik mijn post nog niet kunnen versturen, was niet zo lekker de afgelopen dagen. Nu gaat het wel weer.

    Je pakjes zijn mooi, sterren - altijd goed (-: Ik wens jullie een gezellig weekend en jou veel plezier met het inpakken. Kerst - zo gezellig!

    Hartelijke groeten,
    Judith

    ReplyDelete
  4. Leuk zijn die labels, hè?! Ik heb ze ook gekocht, zowel de witte als de houten uitvoering. Zo gezellig om iets mooi in te pakken!

    ReplyDelete
  5. Het moet een feest zijn om van jou een pakje te krijgen, gelukkige ontvangers :) Die houten labels zijn een succes (zo leuk dat je m'n stempeltje gebruikte), samen met de fotokaartjes maakt het de pakjes extra feestelijk.

    ReplyDelete
  6. Wat ziet dit er leuk uit Anneke!!!

    ReplyDelete
  7. Dear Anneke,
    Merry Christmas and a very Happy Healthy New Year to you and all your loved ones.

    Gaby xo

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!