2016-02-28

Wherever you go...

Uit geverfd papier repen geknipt en opgeplakt. Daar een kaart uit gesneden en uit de rest een gestempeld hart geknipt. Dit met 3D tape zo opgeplakt dat de strepen doorlopen. 

The background of this card was made of strips of painted paper. I used the leftover of that background to stamp a heart on. I adhered the heart to the card using 3D foam.

Nog wat extra stempelwerk toegevoegd en dat ook laten doorlopen.

 I added stamping on the card as well as on the heart.

Afgewerkt met metaaldraad, een zilveren hartje en eentje uit lichtgewicht klei.

I finished the card off with some wire, a silver heart and a paper clay one.

Stamps: PaperArtsy EEG13 & EEG15

PaperArtsy Fresco Finish Chalk Acrylics: Zesty Zing, Carribean Sea, Inky Pool, Limelight

8 comments:

  1. Prachtig geheel, met leuke details! Mooie collectie harten!

    ReplyDelete
  2. Dat is weer supermooi gemaakt. Zoveel creatieve ideeën, helemaal top!

    ReplyDelete
  3. Supermooie kaart! Die metaaldraad vind ik echt tof, hij geeft een soort energie en tegelijk elegantie aan je kaart.

    ReplyDelete
  4. Ik verval bij jou altijd in herhaling heb ik het idee. Maar ook nu denk ik weer: prachtig! Mooi hoe de strepen doorlopen op het hart. En helemaal geweldig vind ik het witte stikrandje dat net niet helemaal tot onderaan loopt. Die ene gele streep blijft zo 'over'. Gaaf vind ik dat. Terwijl het stuikrandje wel de tekst als het ware omsluit. Jeetje, volgens mij is het een onduidelijk verhaal. Hopelijk snap je een beetje wat ik nou precies zo mooi vind ;)

    ReplyDelete
  5. Gaaf effect die strepen die doorlopen op het hart! Lekkere kleuren weer; word ik vrolijk van :) Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  6. Mooi dat de strepen zo door lopen in het hart!!

    ReplyDelete
  7. Leuk gevonden dat je hartje opgaat in je achtergrond! Mooie kaart.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!