2016-12-15

Bottle Brush Trees

Naar jaarlijkse gewoonte maakte ik ook een paar fotokaarten voor Kerstmis.

I love making photos to use on Christmas cards.

Ik vond onlangs dit leuke autootje op een rommelmarkt. 

This cute little car is a flea market finding. 

  Op deze kaart heb ik de wens gestempeld.

On this card I stamped a wish.

Zoals je al zag gebruikte ik deze foto ook voor mijn blog banner.

As you've already noticed I used this picture for my Holiday blog banner as well.

Ik kocht deze boompjes bij de Hema. Ik heb ze een paar uurtjes in bleekwater gelegd om de groene kleur te doen verdwijnen.

I've bought some cheap bottle brush trees, put them in bleach for a few hours to take away the green color. 

Ik kleurde ze met Spray Stains.

I colored the trees with Spray Stains.

Deze foto bewerkt in PSE met een 'overlay'.

This picture was edited in PSE, I used an overlay.

En hier nog een andere versie.

Here another version.

Stamp Darkroom Door: Stitched Christmas

9 comments:

  1. Creatief met foto's! Het zijn pareltjes!

    ReplyDelete
  2. Wauw Anneke wat heb je dit weer gaaf gedaan, wat een goed idee dat bleek en wat een leuk autootje scoorde je!!

    ReplyDelete
  3. Oh wat mooie foto-kerstkaarten, echt super met die leuke boompjes en de auto's ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  4. Lieve Anneke,
    Van bijna dagelijks reageren ben ik haast naar maandelijks reageren gegaan. Daarvoor mijn excuses! Ik zie telkens weer de PRACHTIGSTE creaties hier, jouw stijl herken ik direct en ik ben er nog steeds fan van! Ook al laat ik weinig van mij horen momenteel...

    Je fotokaarten zijn geweldig! Ook je blogheader is top. Altijd weer leuk om jouw werken te mogen bewonderen!!!

    Welterusten en een goede dinsdag gewenst.
    Hartelijke groet,
    Judith

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!