2017-02-14

Daisy

I applied green paint to the top of the card panel, sprayed water on top and let the paint drip. I repeated this step using yellow, orange, light blue and pink paint.

Eerst groene verf aangebracht op de bovenkant van de kaart. Daar water over verneveld en de verf naar beneden laten uitlopen. Deze stap herhaald met gele, oranje, lichtblauwe en roze verf. 

I loaded the Alphabet Texture Stamp with several colors of paint and stamped randomly. I created marks by stamping with a lid and white paint and by scribbling with a black pen.

De Alphabet Texture Stamp beïnkt met verschillende kleuren verf en hier en daar afdrukken gemaakt. Ringen gestempeld met een dopje en witte verf. Ook nog een aantal strepen gezet met een zwarte pen.

This 'Daisy' is one of my favorite Darkroom Door stamps.

Deze 'Daisy' is één van mijn favoriete Darkroom Door stempels.

I attached a strip of paper tape to a non sticky surface and overstamped the tape with the Alphabet Texture Stamp using Archival Ink J'et Black'. I adhered the tape to the bottom of the card.

Een stukje  blanco tape tijdelijk op een craft sheet gekleefd. Daarop gestempeld met de Alphabet Texture Stamp en Archival Inkt 'Jet Black'. De inkt aan de lucht laten drogen en de tape daarna onderaan de kaart gekleefd.

Stamps Darkroom Door:

Talens Amsterdam Acrylics: Persian Rose, Sky Blue Light, Primary Yellow, Azo Orange
Dylusions Paint: Fresh Lime
Dina Wakley Media: Paper Tape

6 comments:

  1. Als ik zoiets zou doen met druipende verf, dan wordt het een bende. Bij jou levert het een prachtige kaart op! Die daisy is inderdaad heel gaaf.

    ReplyDelete
  2. Eén van mijn favoriete bloemenstempels! En op jouw p r a c h t i g e achtergrond komt die heel mooi uit!

    ReplyDelete
  3. Hij is prachtig. Ik vind jouw dingen die je bedenkt altijd zo knap. Nu weer die zwarte streepjes. Ik vraag mezelf dan af, hoe komt ze erop.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  4. Hoe leuk is dit alweer? Leuk idee om eigen tape te maken met stempels!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  5. Mooie kaart alweer! Deze bloemenstempel heb ik toevallig zelf ook en gebruik ik ook nog regelmatig. Het is een echte all-rounder, die je hier met deze speciale achtergrond weer nieuw leven weet in te blazen. Tof !

    ReplyDelete
  6. Echt een "eyecatcher"! En zo leuk hoe je zo subtiel de knopen erop verwerkt! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!