2017-02-18

Els Brigé Design #1

Last Thursday I had the honor to be guest designer at the blog by Els Brigé Design. Els designs beautiful stamps with lots of Dutch texts for all occasions. 
I made 3 cards with her stamps. This is the first one.


Vorige donderdag was ik gast designer op het blog van Els Brigé Design. Els ontwerpt stempels en brengt ze uit onder de naam 'Els Brigé Design'. De sets bevatten veel Nederlandse teksten die voor heel veel gelegenheden passen. Ik maakte 3 kaartjes met haar mooie stempels. Hier de eerste.


I painted the background with orange, turquoise and pink paint. I added white paint with my fingers to soften the colors. I created patterns with stencils and paint and did the stripes by stamping with a plastic card.

Ik verfde de achtergrond met oranje, turquoise en roze verf. Om de kleurovergangen zachter te maken bracht ik met mijn vingers hier en daar nog wat witte verf aan. Motieven aangebracht met stencils en verf. de strepen deed ik met de rand van een bankkaart.

To create the heart I adhered strips of Dina Wakley tape to a paper scrap and punched a heart out of it.

Ik kleefde stroken Dina Wakley tape op een stukje papier en ponste er een hart uit.

Stamps
Els Brigé Design: Hallo

Stencils
Tim Holtz Layering Stencil: Tiles
Dina Wakley Media Stencils: Bullseye & Paint Comb Circles

6 comments:

  1. Ik had je kaartje al voorbij zien komen op het blog van Els Brigé. Prachtig! Gewoonweg prachtig!

    ReplyDelete
  2. Ik vond het zo leuk dat je gast designer was op het blog van Els, ik hoopte er al een beetje op! En je kaartjes waren fantastisch, helemaal weg van! Fijne avond!

    ReplyDelete
  3. Prachtige achtergrond heb je gemaakt Anneke en wat leuk dat je gast-designer was voor Els Brigé. Een hele leuke en fleurige kaart is het geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  4. Oh, wat een geweldige achtergrond.

    ReplyDelete
  5. Heel mooi! Weer een achtergrond om van te smullen, zo mooi. Tof, die bankkaartstreepjes! De tekststempels komen prachtig tot hun recht.

    ReplyDelete
  6. Weer een supermooie kaart, en die achtergrond is geweldig ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!