2017-04-21

Hello

Darkroom Door recently released new Eclectic Stamps. I've made this card with the new Bare Tree Eclectic Stamp.

Darkroom Door bracht onlangs nieuwe Eclectic stempels uit. Ik mocht aan de slag gaan met de 'Bare Tree'.

I applied Ocean, Blackberry and Fresh Lime paint randomly on a watercolor panel and sprayed water on top to let the paint drip. 

Om te beginnen een beetje Ocean, Blackberry en Fresh Lime verf aangebracht op een stukje aquarelpapier. Daar water over verneveld en de verf laten uitlopen. 

I stamped squares, text and dots randomly using the same paint.

 Willekeurig hokjes, stippen en tekst gestempeld met dezelfde verf.

To stamp on a painted background I'm always using my MISTI. 

Met de MISTI lukt het stempelen op een geverfde ondergrond heel goed.

I stamped branches to the right upper corner using Fresh Lime paint and the tree stamp. I stamped circles with a lid using black ink and pink paint.

Takken gestempeld in de rechter bovenhoek met groene verf. Daarvoor de boomstempel gebruikt. De cirkels stempelde ik met het dopje van een mini mister.

Stamps Darkroom Door:
Checkered, Dots, Alphabet Texture Stamps

Dina Wakley Media Paint: Ocean, Blackberry, Sky
Dylusions Paint: Fresh Lime

6 comments:

  1. Wow, jouw kleurgebruik is altijd schitterend mooi! Meer heeft zo'n boom niet nodig! Tof ook die groene takjes bovenaan.

    ReplyDelete
  2. Prachtige achtergrond! En een schitterende bare tree. Mooie hello ook erbij. Geweldige uitvinding hè, die Misti? Vroeger vond ik het eng om op een kaart te stempelen, altijd bang dat ik het daarmee zou verpesten. En nu denk ik 'wat kan me gebeuren, stempelen maar!'

    ReplyDelete
  3. Love this card and that background.

    ReplyDelete
  4. Een mooie boomstempel, maar jouw achtergrond is weer fantastisch !!!!! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  5. Wauw deze kleuren! Heel mooi!
    Mooi geheel en weeral inspirerend!

    ReplyDelete
  6. Willekeurig stempelen en dan zo'n fantastische achtergrond als resultaat krijgen... dat lukt alleen jou!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!