2017-05-20

Ordered Chaos

This is a spread I made for the Ordered Chaos online course by Dina Wakley. I worked in my new Dina Wakley journal.

Ik volg de Ordered Chaos online cursus van Dina Wakley. Bij deze spread die ik maakte in mijn nieuwe Dina Wakley journal probeerde ik een paar dingen uit de cursus toe te passen.

Applying lots of paint first and then learning how to order the chaos. That's the main theme of the course.

Eerst heel veel verf aanbrengen en daarna trucjes toepassen om de chaos te ordenen. Daar komt het op neer.

Making big and small marks, scribbling with a white pen...

Grote en kleine 'marks' gemaakt, gekrabbeld met een wit pennetje....

Lots of layers and lots of texture. 

Zoals gewoonlijk heel veel laagjes en veel textuur. 

Dina Wakley Media Stencil: Halves


5 comments:

  1. wow, weer eentje om in te lijsten !

    ReplyDelete
  2. Geweldig!
    Zoveel kleuren en structuren en toch 'n prachtig geheel.

    gr.Yvonne

    ReplyDelete
  3. Wauw Anneke, wat gaaf. Al die kleurtjes en toch past het als geheel.... Knap!

    ReplyDelete
  4. Prachtig! Ik weet (alweer) niet waar ik eerst moet kijken...
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!