2017-08-12

PaperArtsy: Books

Tonight I have a new blogpost over at the PaperArtsy blog. For the current topic 'Books' I created an Art Journal. 

Vanavond ben ik weer te gast op PaperArtsy blog met een nieuwe blogpost. Voor het thema 'boeken' maakte ik dit Art Journal. 

For the covers and inside pages I used gelli plate prints.

Voor de kaften en pagina's werkte ik met gelli plate prints.

I worked with beautiful PaperArtsy stamps and stencils designed by Emma Godfrey.


 Gebruik gemaakt van mooie PaperArtsy stempels en stencils ontworpen door Emma Godfrey.

I did the binding with duct tape and washi tape. HERE you can see a similar book I made earlier.

Voor de binding koos ik net als bij DIT boekje voor duct tape en washi tape.

For more info, more pictures and a supply list, hop over to the PaperArtsy blog. 
HERE  

Klik even door naar PaperArtsy blog. Daar vind je meer uitleg, meer foto's en ook een beschrijving van de gebruikte materialen.

8 comments:

  1. Wauw, een prachtig boekje, zo mooie kleuren, teksten, stencils en stempels ! Leuke details en Washi tape ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Mooi boekje Anneke! En wat een gave prints.

    ReplyDelete
  3. Wat een werk moet dit geweest zijn, maar het resultaat is dan ook heel mooi!

    ReplyDelete
  4. Geweldig mooi boekje in heerlijke kleurtjes, gaaf!!

    ReplyDelete
  5. Bekend boekje ;-) Maar met een compleet nieuwe inhoud. Supermooi!

    ReplyDelete
  6. Wat een gaaf boekje en idee vwb. de duct tape.......waar kun je zulke brede tape kopen in al die printjes?
    Lijkt me leuk om zoiets eens te maken, bedankt voor de inspiratie Anneke!

    ReplyDelete
  7. prachtig boekje heb je gemaakt, mooie zachte kleuren en prachtig gecombineerd met het witte. Bij de tekst zag ik een wit randje, heb je die met een witte stift gemaakt?

    ReplyDelete
  8. Mooi en die kleinere bladzijden zijn altijd zo tof!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!