2018-03-22

From Gel Print to...#3

I finished off one of my A4 gelli prints and glued it in my big Dylusions journal.

Eén van mijn A4 gelli prints afgewerkt en in mijn groot Dylusions journal gekleefd.

I made this print for the 'lines' topic of the gel printing challenge. I applied red, blue and white paint to the plate and made some scribbles into the wet paint with a Dina Wakley tool.

Deze achtergrond maakte ik voor het thema 'lijnen' van de art printing challenge. Ik bracht rode, blauwe en witte verf aan op de gel printing plate en krabbelde erin met een Dina Wakley tool.


I overstamped the print with a tree using black paint. I used an older foam stamp by Donna Downey (A4 size), still one of my favorites.

Op de print een boom gestempeld met zwarte verf. Ik gebruikte een oudere foam stempel van Donna Downey, A4 formaat. Het blijft een favoriet.

Stamps
Prima: Design Donna Downey (tree)
Unity Stamp Co: Create to Breathe

5 comments:

  1. Oh, dat is weer prachtig, heel mooie kleuren, leuk met die krabbels erdoor, en die boom staat er prachtig op ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Leuk effect zo. Gisteren had ik een reeks kaartjes die ook wel wat bij jou passen. Xx

    ReplyDelete
  3. Supermooi! Die boom is echt heel gaaf.

    ReplyDelete
  4. Wat mooi weer.
    Mooi, die bijna niet zichtbare "witte" kringen/vegen die je maakte en daar die zwarte boom over.

    ReplyDelete
  5. Hoe mooi! Prachtig, die kleur-overgangen in de achtergrond. De boom past er perfect bij.
    Die tools zou ik eindelijk ook eens uit hun verpakking moeten halen.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!