2014-08-10

Scraps #5

Een mini slinger in een bijpassend doosje, altijd leuk als klein kadootje.
Ik maakte vroeger al eens een soortgelijk doosje met wahsi tape

A  mini garland and a matching box, that makes a cute little present.
I made a box and garland like this before

Voor het doosje gebruikte ik een 'grote' luciferdoos van 11 x 6,5 cm.

 For the box I altered a 4 2/5 x 2 3/5" matchbox.

Het luciferdoosje heb ik aan de buitenkant beplakt met restjes papier.

I decorated the box with paper scraps.  

Gezocht naar een bijpassend bloemetje, touwtje, kraal...

Looked for a matching flower, bead and some cord...

Ook de 'lade' beplakt met bijpassend papier. 

I decorated 'the drawer' as well.

Voor de slinger 9 bloemetjes geponst uit restjes papier.

To make the mini garland I punched 9 flowers.

Gaatjes gemaakt en deze telkens verbonden met een stukje touw.

I connected the flowers with small pieces of cord.

Ook de achterkant mag gezien worden :)

The garland looks nice at the back too :)

De slinger past perfect in het doosje. 

In the drawer there is room enough for the garland.

Dit was de laatste in deze 'Scraps' reeks. Ik mis mijn stempels en verfjes wel ondertussen. Het volgende thema wordt zeker iets met stempels en verf :)

This was the final item for my 'Scraps' series. I'm beginning to miss my stamps and paints :) I'm planning a 'Watercolour' series, so stay tuned :)

21 comments:

  1. Wat een superleuk idee is dit weer en zo mooi uitgevoerd ook!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  2. Leuk om weer een oude papierlijn te zien, heb ik ook nog ergens in mijn kast......heel leuk om iemand cadeau te doen. Alle scraps waren erg clean, nu weer lekker rommelen met verf en stempels ! Ben benieuwd !

    ReplyDelete
  3. Leuke manier om iemand te feliciteren! Supermooi!

    ReplyDelete
  4. Ontzettend leuk Anneke. Wat leuk om cadeau te doen/krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  5. Wat een enorm leuk kadootje voor iemand..zo klein, zo veelzeggend Anneke!
    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  6. Wat een super leuke manier om een felicitatie over te brengen! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  7. dat slingertje hangt nog steeds 💙 Deze restjesversie is superschattig, echt een heel leuk kadootje, hier ga je weer iemand heel blij mee maken 😊

    ReplyDelete
  8. Zo schattig en origineel! Leuk gevonden!

    ReplyDelete
  9. Mooie slinger, een tof kadootje!

    ReplyDelete
  10. Je hebt een schat aan restjes papier !
    Een schitterende verwerking van die restjes !

    ReplyDelete
  11. Ik heb genoten van je scrap reeks!! Zeker deze laatste uit de reeks is een zo leuk kadoo ideetje!! Die ga ik zeker eens van je liften!
    Aangezien ik ook altijd geniet van je stempel en verf creaties, kijk ik daar al naar uit!
    Geniet de dag, groetjes Mary

    ReplyDelete
  12. Oh weer een prachtige creatie ! Zo schattig, die slinger in dat mooie doosje ! Maar nu kijk ik al uit naar je stempel-creaties ! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  13. Wat ziet dat er weer SUPER leuk uit!!! Leuk, origineel, kleurrijk, geweldig!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  14. Wat een idee! En weer zo AF, met die kraal.

    ReplyDelete
  15. anneke, wat een leuk idee, en je doosjes zijn weer zo fijn en mooi afgewerkt !
    groetjes, Laurette

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!